Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Av vilken h********s orsak kommer double-pack bara till PS2 och XBOX!!!

Jag läser en brittisk Nintendo-tidning.

På insändarsidan har det funnitts insändare i stil med "kommer GTA till GC" eller "Kommer det något GTA-liknande spel till GC" varje månad sedan VC släpptes.

Just nu laddar jag ner VCPR och KCHAT till min dator via Kazaa lite med ett 56k-modem!!!

Vilken PS2-ägande GTA-fan gör det???

Om jag inte får några nyheter om GTA till GC innan sommaren så svär jag: jag ska själv göra en hemsida med en namninsamling!!!

Hur f*n ni än gör så tänker jag inte ge mig föränn GTA kommer till GC!!!

Jag känner inte till en enda GC-ägare som inte vill ha GTA!!!

Om någon känner till en redan existerande namninsamling, skriv det nedan!!!

Här kan även andra Nintendo-ägare skriva sina GTA-erfarenheter!!!

Men skaffa PS2 då. Gamecube e så dåligt att den inte klarar av nåt sånt bra spel. Tyvärr! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troligen är det Zelda Shadow battle.

Nintendo ska släppa det, Tetras trackers och Four swords på samma skiva (Alla ska ha enspelarläge och ska kunna spelas med handkontroll istället för GBA)

Ballt! :lol: ska fan köpa det! Men när släpps det? ^_^

@ Allee, LOL! :P varför blev du kickad? ;P Jag har betalat Nintendos avgift i onsdags så jag kommer också att få Zelda-skivan snart ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, ska göra er besvikna. Men ni verkar inte ha så himla stor koll.

Den där Zelda bilden e´fake.

Nintendo håller på utvecklar ett nytt Zelda spel, SVAR JA!

Men de är även de ett Cell Shading spel. För Shigeru Miyamoto ville inte göra Link och världen Hyrule allt för relistisk.

Och den som påstår att ps2 är tekiskt sett bättre än Game Cube bör ta och kolla sin mentala hälsa för de är nämligen fel.

Uträknat så är GC 33% snabbare och mer kraftfull än ps2.

Men de är än en gång inte konsollen som mäter kvaliteen era nötiga fanboys. de är titlarna som släpps till konsolen, För mig vare självklart att välja Nintendo, dels pga Zelda serien.

Och snälla! Väx upp när de gäller att dömma ut konsoller och företag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Miyamoto har i en intervju påståt att Zelda passar bäst med cel-shading till GC, men att Zelda kan komma att bli utan redan till N05. Shadow battle är under utveckling och ska enligt vissa spekulationer bli ett tredimensionellt fightingspel där olika versioner av link samt en del fiender från spelen ska kunna utmana varandra!!! Kanske Cel-Link kommer att finnas med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Miyamoto har i en intervju påståt att Zelda passar bäst med cel-shading till GC, men att Zelda kan komma att bli utan redan till N05. Shadow battle är under utveckling och ska enligt vissa spekulationer bli ett tredimensionellt fightingspel där olika versioner av link samt en del fiender från spelen ska kunna utmana varandra!!! Kanske Cel-Link kommer att finnas med.

Hahaha du är ju fan pinsam, Shadow Battle är ett deathmatch baserat Zelda spel till gamecube och bygger på samma grafik som Link to the past: remake till GBA.

Och med vissa effekter från Wind Waker.

Skaru göra bort dig mera kan du göra de på annat håll.

Four Swords Plus: Shadow Battle Kommer spelet heta om du inte visste de.

Läs på little punk!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan är detta för jävla skit! :huh:

jag var inne på nintendo club för några månader sen och ville bli medlem (man fick de nya zelda till)

iaf gick de inte för att jag hade skrivit nåt fel så jag sket i det.

någon vecka senare köper jag ps2. och efter en månad efter jag köpte ps2 fick jag zelda spelet och en tidning :P

vet inte varför jag skrev de här ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan är detta för jävla skit! :huh:

jag var inne på nintendo club för några månader sen och ville bli medlem (man fick de nya zelda till)

iaf gick de inte för att jag hade skrivit nåt fel så jag sket i det.

någon vecka senare köper jag ps2. och efter en månad efter jag köpte ps2 fick jag zelda spelet och en tidning :P

vet inte varför jag skrev de här :)

lol :blink: Har du kvar ditt GC då? ;) jag har också blivit medlem där... borde väl få mitt Zelda-spel och tidning snart :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...