Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

Kommer GTA till Game CUbe någon gång överhuvudtaget? ;)

Det skulle bli jätte popelärt!! :(

www.rsf-portal.com Forumet www.rsf-portal.com/forums/ Det är en engelsk clan.

Joina RSF vi spelar Enemy Territory , Star Treck Bridge Commander , Star Treck Elite Force , Freelancer , Halo och Battlefield 1942.Adda mig på msn Fredde734@hotmail.com så kan vi prata om det. Snällam vi behöver mer medlemar!

Redigerad av Sir_Toad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okka, du brukar vara sjyst, så jag undrar om du kan ta tillbaks det du skrev på namninsamlingen genom att skriva något possitivt istället.

Jag vill verkligen inte hänga ut dig för allmän beskådning (jag menar inte bokstavligt talat), men så ligger det till.

Jag kan inte göra undantag, eftersom att det skulle bli ett dåligt exempel för andra!!!

Du har som sagt tills på söndag på dig.

Kommer ditt namn in lite senare kan jag ta bort det åt dig.

Om Gizmo inte nekar att han är GC=sucks, sätts han upp redan imorgon (fredag).

Annars, om han pekar ut vem som gjorde det, eller den som verkligen gjorde det erkänner har han tills på söndag.

Även du, Gizmo har en chans att rättfärdiga dina orättvisor: nollställ dina röster genom att skicka in ett positivt namn per ont namn du skrev in.

För att bevisa att ni har kompenserat ska ni innom en timme efter att ni skrivit under maila namn och kommentar, och era tidigare underskrifter till darkjak@spray.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken lista???

www.rsf-portal.com Forumet www.rsf-portal.com/forums/ Det är en engelsk clan.

Joina RSF vi spelar Enemy Territory , Star Treck Bridge Commander , Star Treck Elite Force , Freelancer , Halo och Battlefield 1942.Adda mig på msn Fredde734@hotmail.com så kan vi prata om det. Snällam vi behöver mer medlemar!

Redigerad av Sir_Toad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka, du brukar vara sjyst, så jag undrar om du kan ta tillbaks det du skrev på namninsamlingen genom att skriva något possitivt istället.

Jag vill verkligen inte hänga ut dig för allmän beskådning (jag menar inte bokstavligt talat), men så ligger det till.

Jag kan inte göra undantag, eftersom att det skulle bli ett dåligt exempel för andra!!!

Du har som sagt tills på söndag på dig.

Kommer ditt namn in lite senare kan jag ta bort det åt dig.

Om Gizmo inte nekar att han är GC=sucks, sätts han upp redan imorgon (fredag).

Annars, om han pekar ut vem som gjorde det, eller den som verkligen gjorde det erkänner har han tills på söndag.

Även du, Gizmo har en chans att rättfärdiga dina orättvisor: nollställ dina röster genom att skicka in ett positivt namn per ont namn du skrev in.

För att bevisa att ni har kompenserat ska ni innom en timme efter att ni skrivit under maila namn och kommentar, och era tidigare underskrifter till darkjak@spray.se.

leker du rättegång eller? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka, du brukar vara sjyst, så jag undrar om du kan ta tillbaks det du skrev på namninsamlingen genom att skriva något possitivt istället.

Jag vill verkligen inte hänga ut dig för allmän beskådning (jag menar inte bokstavligt talat), men så ligger det till.

Jag kan inte göra undantag, eftersom att det skulle bli ett dåligt exempel för andra!!!

Du har som sagt tills på söndag på dig.

Kommer ditt namn in lite senare kan jag ta bort det åt dig.

Om Gizmo inte nekar att han är GC=sucks, sätts han upp redan imorgon (fredag).

Annars, om han pekar ut vem som gjorde det, eller den som verkligen gjorde det erkänner har han tills på söndag.

Även du, Gizmo har en chans att rättfärdiga dina orättvisor: nollställ dina röster genom att skicka in ett positivt namn per ont namn du skrev in.

För att bevisa att ni har kompenserat ska ni innom en timme efter att ni skrivit under maila namn och kommentar, och era tidigare underskrifter till darkjak@spray.se.

Va? Jag har inte skrivit nått på din hemsida. Varför skulle jag skriva nått negativt på namninsamlingen?

Jag är för GTA till Game Cube, jag är själv en stolt GC ägare. Hatar att behöva vänta tills GTA släpps på PC.

Nu har jag dock skrivit på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

www.rsf-portal.com Forumet www.rsf-portal.com/forums/ Det är en engelsk clan.

Joina RSF vi spelar Enemy Territory , Star Treck Bridge Commander , Star Treck Elite Force , Freelancer , Halo och Battlefield 1942.Adda mig på msn Fredde734@hotmail.com så kan vi prata om det. Snällam vi behöver mer medlemar!

Lägg det där i din signatur istället :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför inte det då???

Dom skulle ju tjäna på det!!!

Var inte så djäkla egotrippad nu så att du är emot det bara för att det inte påverkar dig possitivt!!!

ALLA HAR INTE RÅD MED EN SUPERDATOR, ALLA HAR INTE LUST ATT STÅ UT MED SKITFUL GRAFIK, ALLA KANSKE INTE VILL HA EN DATOR/KONSOLHYBRID!!!

Låt vår fajt forsätta utan att nån stör oss!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka, jag bad "apan" att skita på sig.

Apan är en av dom som försöker sabbotera genom att skriva in fula saker på insamlingen.

Sedan sa du nåt i stil med "Apan, det är ju jag".

Jag skrev - "Apan...syftar du på mig?". Jag trodde att du kallade mig apan av någon skum anledning. Ett missförstånd helt enkelt, från bådas sida.

Jaja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det säljer ca 20 ggr så många plattformsspel till PS2, fastän att det bara finns ca 4ggr så många PS2:or.

Jag är less på ert djäkla GC-är-barnsligt-skit.

Det är inta bara småskitar som köper konsolen, utan även många som litade på nintendo i början av konsolkriget (Innan de sålde Rare, och förlorade möjligheten till att få Perfect Dark 2, och då de visade ultrasnygga bilder på ett verkligt Zelda-spel.)

Själv tänker jag vänta med att köpa nån av nästa generations konsoler, tills jag får reda på om

a) Blir nästa Zelda celshadat

:) Kommer GTA till den konsolen.

Tills dess vill jag rädda så många som möjligt från hopplösheten i att tro att världens enda företag som både gör många bra spel och konsoler håller på att bli mediokert!!!

Förresten, detta kan man debattera på GTA4GC:s nya forum!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det säljer ca 20 ggr så många plattformsspel till PS2, fastän att det bara finns ca 4ggr så många PS2:or.

Jag är less på ert djäkla GC-är-barnsligt-skit.

Det är inta bara småskitar som köper konsolen, utan även många som litade på nintendo i början av konsolkriget (Innan de sålde Rare, och förlorade möjligheten till att få Perfect Dark 2, och då de visade ultrasnygga bilder på ett verkligt Zelda-spel.)

Själv tänker jag vänta med att köpa nån av nästa generations konsoler, tills jag får reda på om

a) Blir nästa Zelda celshadat

:) Kommer GTA till den konsolen.

Tills dess vill jag rädda så många som möjligt från hopplösheten i att tro att världens enda företag som både gör många bra spel och konsoler håller på att bli mediokert!!!

Förresten, detta kan man debattera på GTA4GC:s nya forum!!!

Har du lagt märket till att du mest jämnför GC och PS2. What about KexBox.

P.S: Bara töntar som köper plattforms spelen på ps2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...