Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

Nya Zelda kan bli sopigt (Jämfört med OOT på samma vis som VC kallas sämre än GTA3). Men jag tror det blir det bästa hittills.

Men i alla fall, säg vad ni tycker om GTA till GC, och kom inte med några lösa barnsliga "GC suger"-kommentarer. Om ni säger nåt här får det vara grundat på nåt fakta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nya Zelda kan bli sopigt (Jämfört med OOT på samma vis som VC kallas sämre än GTA3). Men jag tror det blir det bästa hittills.

Men i alla fall, säg vad ni tycker om GTA till GC, och kom inte med några lösa barnsliga "GC suger"-kommentarer. Om ni säger nåt här får det vara grundat på nåt fakta!!!

GC suger. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer anledningen till att GC är sämre än konkurrenterna:

Kontrollen är ogenomtänkt, det är bara en försämrad version av en Nintendo64 kontroll. Den är inte särkillt snabb. Den har inga extra egenskaper (DVD, musik etc.)

Designen är värdelös, det släpps inte tillräckligt många bra orginella spel (dvs. sådana som inte är en nyversion av ett Nintendo64 spel) kort sagt, PlayStation2 och XBox är bättre altenativ och GTa finns redan till de.

MEN, det finns tre riktigt bra anledningar till att man borde köpa Game Cube iallafall.

1.Det är billigt 2.Nya Zelda och 3.Harvest Moon: A Wonderful Life.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kontrollen äger ju allt :P Glöm inte Resident Evil Remake det snyggaste spelet på GC!!

Gta kommer till gc komme rjag inte köpa det för jag har det redan till PS2 och Datorn..

Men om det blir GTA:SA då???

Jag kommer inte köpa GTA3 om det skommer att släppas sepparat i och med att jag har det till PC!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Här har jag GOA nyheter från totalgames.net

Nintendo's profits up, up, up!

28 Jul 2004

Nintendo's first-quarter profits for ths financial year have shown a marked increase, thanks to solid sales of games like Pokemon Colosseum and a higher foreign exchange rate.

The Kyoto-based company has seen profits rise by a massive 98 per cent from 11.45 billion yen (last year's Q1 figure) to 22.64 billion yen during the period April-June 2004 .

This good news must see Nintendo breathing a sigh of relief. Its profits dropped by 51 per cent at the end of 2003's fiscal year due to a poor exchange rate, so it's good to see things are finally looking up for the company. What great timing, too, considering the Nintendo DS is to be launched in Japan and North America in the coming months.

Detta mottalar skitsnacket om att Nintendo kommer att gå i konkurs!!!

Eftersom att GTA III kommer till GBA är det inte uteslutet att det kommer GTA-spel även till N05/revolution och Nintendo DS!!!

Här kommer nyheter om Nintendo DS

Nintendo har också ändrat utseendet på Nintendo DS. Förutom den nya och skarpare designen har enheten nu två högtalare, vilket betyder att ljudet blir i stereo även när hörlurar inte används. Det har också lagts till en hållare för pennan som används till den undre touch screen-skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att handkontrollen är bäst på marknaden, och som vi tidigare slagit fast: GC är kraftigare än PS2!!!

Dessutom har du glömt Resident Evil 4, Metroid, eternal Darkness, MGS:TS och en hel djäkla andra bra spel!!

Precis om med XboX så har Gamecube itne 128bits CPU vilket PS2 har, så du kan itne jämföra klockfrekvensen -_-.

I min åsikt är Gamecube kontrollen nästan sämre än original XboX kontrollen, rejält ogenomtänkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zitch: Att ha GTA till alla format UTOM GC är som att SKJUTA sin syster: Skönt ett tag, men ännu mer fel än att ligga med henne!!!

Jag tycker att GC-kontrollen e bäst!!! Som sagt känns det inge vidare skönt att använda de analoga styrspakarna på PS2!

Här har jag hittat en kul grej på nätet. Lägger ut den på min hemsida för tillfället.

post-15-1091392406_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...