Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

Darkjak: Här har du en uppgradering som garanterat klarar av GTA

Jag räknar med att du har ett chassie som passar och en tillräckligt stor nätdel.

I övrigt så fär du använda hårddisk och sådant från din gammal dator.

Processor en Intel Celeron, är något långsammare än både Pentium och AMD men billig

CPU pris 699

Moderkortet är billigt men är inte särskilt framtidssäkert.

moderkort pris 449

Minne 749

Grafikkortet här nedan är inte sådär bra men det är nog en trevlig uppgradering från det du har.

Grafikkort pris 769

Slutsumma 2666

Föressten en DVDrom går på ca 299 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

^_^ varför köper ni inte bara PS2 istället för GC? STUPID FUCKS SLUTA LIPA OCH GÖR NÅT ÅT SAKEN ISTÄLLET! ATT GÖRA SÅHÄR PÅ ETT FORUM GÖR ER BARA TILL IDIOTER YOU FUCKING SHITHEADS! :ermm:

Tycker du ska sluta spamma.

Köttätande tennisspelande murmelsoppa, sån där som dom säljer på torg i tailand.

Och man får ingen jävla leksak med.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag köpte GC visste ingen om att det skulle komma nåt helt tredimmensionellt GTA eller ett Cel-shadeat Zelda!!!

GC kostade typ 1000:- mindre än PS2 och hade bättre graffik!!!

Dessutom vill jag hellre spela nästa Zelda än GTA!!!

I början visste jag inte om att GTA3 var kontraktbundet till Sony, utan man väntade på en konvertering!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag köpte GC visste ingen om att det skulle komma nåt helt tredimmensionellt GTA eller ett Cel-shadeat Zelda!!!

GC kostade typ 1000:- mindre än PS2 och hade bättre graffik!!!

Dessutom vill jag hellre spela nästa Zelda än GTA!!!

I början visste jag inte om att GTA3 var kontraktbundet till Sony, utan man väntade på en konvertering!!!

I början visste inte jag att du var en idiot som skrev dumma inlägg helt utan mening!!!

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag köpte GC visste ingen om att det skulle komma nåt helt tredimmensionellt GTA eller ett Cel-shadeat Zelda!!!

GC kostade typ 1000:- mindre än PS2 och hade bättre graffik!!!

Dessutom vill jag hellre spela nästa Zelda än GTA!!!

I början visste jag inte om att GTA3 var kontraktbundet till Sony, utan man väntade på en konvertering!!!

spelar du hellre zelda än GTA :D:D

god in name, what has happened too him :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

spelar du hellre zelda än GTA :P(w00t)

god in name, what has happened too him (w00t):rolleyes:

Har du spelat Zelda: Ocarina of Time???

Det tar minst 40 timmar att klara det en gång.

Jag har spelat om det typ 7 gånger (Det kan vara mer, slutade räkna efter 5 ggr, så det kan va 10 också!!!).

Min polare har, om man även räknar den tid jag tillbringat på hans sparfil spenderat ca 200 timmar vid Vice City.

Jag har typ spelat Zelda OOT i 280-400 timmar!!!

Sen räknar jag inte nya Zelda:Collectors edition till GC, med Majoras Mask, Zelda 1 och Zelda 2 eller Majoras mask till N64!!!

Zelda är Skitbra spel (Med undantag för Wind Waker, med sin fula Grafik!!!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du spelat Zelda: Ocarina of Time???

Det tar minst 40 timmar att klara det en gång.

Jag har spelat om det typ 7 gånger (Det kan vara mer, slutade räkna efter 5 ggr, så det kan va 10 också!!!).

Min polare har, om man även räknar den tid jag tillbringat på hans sparfil spenderat ca 200 timmar vid Vice City.

Jag har typ spelat Zelda OOT i 280-400 timmar!!!

Sen räknar jag inte nya Zelda:Collectors edition till GC, med Majoras Mask, Zelda 1 och Zelda 2 eller Majoras mask till N64!!!

Zelda är Skitbra spel (Med undantag för Wind Waker, med sin fula Grafik!!!)

Tar det 40 timamr för dig att klara Ocarina of Time!?! Du måste verkligen suga på det! :rolleyes: Men jag håller med, Zelda spelen är väldigt bra, men GTA spelen är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GOSEN HAR FÅTT SPARKEN!!!

Gubben som tyckte att GTA inte ska att släppas till GC har fått avgå!!!

KOLLA HÄR!!!

Managing director at Nintendo Europe, David Gosen, is leaving the company in August to join mobile entertainment giant Digital Bridges as COO. Replacing Gosen will be Jim Merrick, who has been promoted to senior director of European marketing.

"David has made a huge contribution to Nintendo over the last five years and we would like to thank him for all his hard work and wish him all the success in the future," said European president Satoru Shibata in an official statement made by Nintendo yesterday.

However, Gosen's departure has raised a few eyebrows, as many believe he was asked to leave the company after his controversial comments made at the ELSPA Summit last month. In his speech, Gosen blamed Microsoft, games stores and the media for Nintendo's problems and stated that the next generation of consoles was coming out too quickly.

While Gosen's departure isn't unexpected, it will still be a loss for the company. During his time as managing director at Nintendo Europe, Gosen oversaw the European launches of the GBA, GBA SP and the GameCube.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång för länge sen jag trot det var 1997 så köpte jag ett nintendo 64 med zelda ocarin of time då var det kul men då inså g jag inte hur mycket nintendo suger! och en fråga varför laddar du inte hem det det finns på kazaa iaf 2.6 du måste oxå ha prodject 64 jag kan lägga upp bilder på det och med hjälp av det så kan jag visa att det är inte rent vatten absoulut inte ramlösa,nej,nej utan kloak vatten.!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hört talas om edit knappen?

Börjar bli lite smått sugen på GTA till GC tycker kontrollerna till GC är mycket skönare än till PS2 ;)

det är de, mycket skönare :wub:

Mademan jag har iallafall hört talas om edit knappen :wub:

Darkjak, inget spel är bättre än GTA :wub:

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...