Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sannolikheten att man lyckas e liten, men Nintendo tänker se till så att spel kommer att utvecklas till GC efter att Revolution släpps.

Dessutom ska jag skapa en ny sida för nästa generation :wub: .

Den kommer att heta GTA4revolution, GTA4N05 eller vad nu nintendos nästa konsol kommer att heta.

Den här sidan är bara till för att skaffa publicitet åt nästa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu är det så att Nintendo inte tillåter GTA och så är det, tror knappast att GTA kommer till GC .. Nintendo verkar inte satsa på sånna spel utan mer "barnsliga" spel , klart det finns ju spel som Resident Evil och Zelda men ändå..

zelda hör till barnspelen, men hör på. Nintendo har många "barn" spel som ni säger i GC konsolen. Faktum är att de flesta av er som säger barn spel och sånt spelar de spelen. Ni försöker gömma er :unsure:

Ni är rädda för att ni ska bli utstöta :ermm:

Jag kan stolt säga att jag är en 14 år och spelar så väl som mario och andra barn spel. Jag spelar de flesta spel (förutom såna där tråkiga skit spel som warcraft och såna)

Nintendo har faktiskt inte så jävla många barn spel, om ni tänker efter. Det är bara dom Mario och zelda ;)

Jag har säkert skrivit något fel men, whatever >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okka du är inte precis en ny medlem. Du borde veta bättre än att bara skriva ett ord ;)

Haha, jo, men jag kände att ett ord skulle räcka, hade inte så mycket mer att säga...

Edit.

Det är inte längden, det är innehållet.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge dig Darkjak det kommer aldrig GTA till GC Nitendo har själv sagt att dom inte vill ha det till GC så köp en annan konsoll eller dator... ;)

Jag tror nog att han redan har en dator serru...

Själv ska jag köpa en Ps2 nu i september bara för GTA: San An's skull! Kan bara inte hålla mig tills det kommer till PC.

Men eftersom kontrollerna är så äckliga till PS så har jag inte gett upp kampen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror nog att han redan har en dator serru...

Själv ska jag köpa en Ps2 nu i september bara för GTA: San An's skull! Kan bara inte hålla mig tills det kommer till PC.

Men eftersom kontrollerna är så äckliga till PS så har jag inte gett upp kampen!

Jupp, GC kontrollerna är mycket bättre än PS, de känns så gammalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, GTA4GC är bar till för att ge publicitet åt min nästa hemsida, som för tillfället har titeln GTA4vadnunästanintendokonsollkommerattheta. Den sidan kommer att ha rejält trimmat utseende (Har val hemsidor som tillval i gymnasiet o ska börja på det i höst).

Och som sagt, Nintendo är inte så förtjusta i GTA att de tänker slänga ut flera miljoner på en konvertering av ett asgammalt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GameCube är nog den sämsta av alla "nya" konsoller som ps2 och xbox. Själv föredrar jag pc. Men det är bara min åsikt. Om ni tycker om "LekKub" så får ni väl göra det.

Men! Lär dig engelska! Game betyder inte lek din idiot!

Förresten är lek spel som SuperSmashBrothers skit kul! (:!!!:)

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men! Lär dig engelska! Game betyder inte lek din idiot!

Förresten är lek spel som SuperSmashBrothers skit kul!  :mellow:

Han har ju inte påstått att game betyder lek (:!!!:) fast man kan översätta game till lek :( iaf enligt min engelska-ordbok :(

Det var nog bara ett uttryck för att visa att han inte gillar GC...

Själv gillar jag GC... fast jag gillar PS2 mer, men jag har inget emot att GTA släpps till GC, fattar inte heller vad alla andra har emot det... som om det skulle spela någon roll (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste ni att play betyder spela upp, spela och är allra mest använt som att LEKA!!!

Game betyder spel och inget annat!!!

Alltså: Spelkub och Lekstation!

Och pröva inte med Gaybube, för det går precis lika bra att säga Gaystation.

Om man vill vara elak kan man till och med säga Playsatan (eller till och med gaysatan), vilket inte har någon motsvarighet hos GC!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häromdagen bekräftades Playboy:mansion och MK:deception till GC!

Detta betyder antingen att det blivit mer lönsamt att släppa spel till GC, eller att Nintendo tog bort det där "våldförbudet" ni snackade om innan.

i vilket fall som helst har sannolikheten för ett GTA till GC ökat.

Sen har vi ryktet om GTA:Sin city, som ska vara GC-exklusivt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...