Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

Ändå Nintendo.

Hur som helst: jag vill att GTA eller nåt liknande ska komma till GC, exempelvis Godfather...

Men det kommer inte hända eftersom GC är en barnkonsoll (därmed inte sagt att den är sämre för det) kolla bara på designen, stort sött och pastellfärgat, spelen super mario spel som har mindre våld än bolibomba och zelda spel (därmed inte sagt att super mario är tråkigt). Så tyvärr tror jag inte att det kommer o hända :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men det kommer inte hända eftersom GC är en barnkonsoll (därmed inte sagt att den är sämre för det) kolla bara på designen, stort sött och pastellfärgat, spelen super mario spel som har mindre våld än bolibomba och zelda spel (därmed inte sagt att super mario är tråkigt). Så tyvärr tror jag inte att det kommer o hända ;)

Mmm...

För att inte nämna ultragulliga, skalliga lilla Hitman

Hitman_Silent_01_377729_0.jpg

, eller snälla pojken Nick Kang i True Crime

true-crime-streets-of-la_377729_1.jpg,

eller den snälla o halvknubbiga feministen Samus Aran

... För att inte nämna den nya, ännu mer barnvänlige Link

!OBS! OVANSTÅENDE TEXT INNEHÅLLER STORA MÄNGDER IRONI!OBS!

SLUTA MED ERA FÖRDOMMAR!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC är för småbarn , det ser man ju på skivornas storlek . Dom är små för att ett litet barn lätt ska kunna hålla i dom :wacko:

Skivornas storlek har att göra med två saker.

1)Ska försvåra bränning-

2)Skulle passa ihop med GC's portabilitetsgimmick (precis som handtahet där bak, och fällskärmarna man kunde köpa till).

Dessutom är det modernt med småprylar. Att kalla GC för barnslig på grund av skivornas storlek, är som att bedömma en MP3-spelare av samma orsak.

Jens_of_sweden2_230834_0.jpg

photo_ipod4_380050_1.jpg

Vilken är barnsligast? Jens of Sweden, eller Ipod mini?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gc är bebikonsoll. Alla bebisar har den. Inga vuxna har den ^_^

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖÖÖÖ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skivornas storlek har att göra med två saker.

1)Ska försvåra bränning-

2)Skulle passa ihop med GC's portabilitetsgimmick (precis som handtahet där bak, och fällskärmarna man kunde köpa till).

Dessutom är det modernt med småprylar. Att kalla GC för barnslig på grund av skivornas storlek, är som att bedömma en MP3-spelare av samma orsak.

Jens_of_sweden2_230834_0.jpg

photo_ipod4_380050_1.jpg

Vilken är barnsligast? Jens of Sweden, eller Ipod mini?

Om du undrar så tycker jag faktiskt att en MP3-spelare är otroligt barnsligt och töntigt :wacko: ( ja har inte en men alla andra i klassen har det :angry: )

Redigerad av zItE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte att också att GC var en barnkonsoll innan jag själv köpte en.

Innan hade jag en PS2 och måste säga att spelen jag har till GC är minst lika roliga och bra som e till PS2:an...

Det är ingen barnkonsoll!, men anledningen till att GTA - spelen inte kommer till GC tror jag beror på att den inte har prestandard till ett sådant massivt spel.

Altså samma anledning att Morrowind bara kommer till Xbox.

Vilken är barnsligast? Jens of Sweden, eller Ipod mini?
Jag tycker att Ipod e barnsligast :ermm:

Gc är bebikonsoll. Alla bebisar har den. Inga vuxna har den

Öhhh, Joo...

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gc är bebikonsoll. Alla bebisar har den. Inga vuxna har den ^_^

Jag är vuxen och jag har en GC. Jag tycker fortfarande att Zelda och Metroid är världens bästa spelserier (förutom GTA då) och jag tycker fortfarande att Mario är råcool.

På skolan där jag jobbar är det mest ungarna på lågstadiet som tycker att GC är barnslig. Istället gillar de "vuxna" spel till PS2 eller Xbox och då särkilt GTA.

Kort sagt: Att välja att inte spela GC gör inte en person mer vuxen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är vuxen och jag har en GC. Jag tycker fortfarande att Zelda och Metroid är världens bästa spelserier (förutom GTA då) och jag tycker fortfarande att Mario är råcool.

På skolan där jag jobbar är det mest ungarna på lågstadiet som tycker att GC är barnslig. Istället gillar de "vuxna" spel till PS2 eller Xbox och då särkilt GTA.

Kort sagt: Att välja att inte spela GC gör inte en person mer vuxen.

Cred till dig för inlägget!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja skulle faktisk vilja ha en ja me(tycker om alla fantasyspel till den!)

Brukar kolla på när en kompis spelar!

Men att säga att de e en barnkonsol..... De e som att säga att t.ex bilar e barnleksaker som dom kan köra o bromsa me.... de e lågt o säga att de e en barnkonsol för de e de inte.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå "inga vuxna har den"?

Jag var på en bilmoddingmässa här om året, och där var det djäkligt vanligt med GC i bilarna! Det beror på att GC är mindre, tystare och mindre strömkrävande.

Tror du att det var femåringar som byggt dom bilarna?

Och vaddå "barnsligt me mp3-spelare"? För att det är ett tydligt bevis på kapitalismens orättvisor? Eller att det möjliggör individualism i musikstil? I min klass har ALLA mp3-spelare, och vi går i 2:an i gymnasiet! Vi har en del 18-åringar, som har värstingspelarna på 2GB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

KAMPEN ÄR NERE!

Det stämmer, på grund av att så få perosner har gått in på GTA4GC de sista månaderna har sidan lagts ner av Spray...

GTA4GC var endå en bra sida, som fick många besökare, och kunde hålas vid liv i över ett och ett halvt år, samt fick ungefär 150 namnunderskrifter!

Sidan kommer inte gå upp igen, eftersom att chansen för ett GTA till GC, till skildnad från för två år sen är extremt liten! Tack för de korkade inläggen, och för att ni inte förstår skildnaden mellan forum och namninsamling!

Dock kan det till nästa sommar komma en ny namninsamling för GTA till Revolution!

Här får ni i alla fall ett hopfullt minne från i fjol!

post-15-1113988423_thumb.jpg

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...