Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gamecube är en riktig allrond (åldersmässigt) konsol om ni frågar mig....

Och givetvis borde gta komma ut på Gamecube men det är lite futtigt med utrymme på en GC-disc.... 1.3 GB typ Så i så fall måste man strippa ner GTA: Sa på flera skivor....

Håller med till 100%! håller me. Nitendo har sagt att dom inte vill ha det. Så ge dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med till 100%! håller me. Nitendo har sagt att dom inte vill ha det. Så ge dig

GTA Vice City och GTA3 borde få plats utan att strippas.

Och så är jag förvånad att Hultan inte har lagt ut den här nyheten: Snubben som sa att han inte vill ha GTA till GC fick sparken för några månader sedan. Troligen på grund av just det. Han hette David Gosen och har fått kritik från många europeiska Nintendo-tidningar, speciellt tidningen "NGC" där de förra året gjorde hat-serier och fejkade dagstidningsrubriker som säger att han kommer att utrota mänskligheten och dylikt. Jag scannade in två av dom tidigare på den här tråden.(Sidan 16).

Dessutom kommer ju GTA till GBA!

Efter många om och men har jag äntligen lagt ut min nya hemsida på nätet:

Democracy media

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förstår precis hur du känner dig, jag har längtat som fan att på gta san andres, och jag har xbox, trodde att de skulle komma till xbox också (önsketänkade) men nej bara till playstation... besvikelse... får hoppas på att de kommer till xbox sen, det skulle göra mig så himla glad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stora företag lyssnar inte på människor som inte visar sig stora.

Kolla på swegamers.se! Dom vart tvunga att lägga ut sin hemsida i förtid för att EA ville se den sidan innan dom gav en intervju.

Varför skulle nintendo lyssna på någon som driver en sida som ser ut att vara gjord i paint!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stora företag lyssnar inte på människor som inte visar sig stora.

Kolla på swegamers.se! Dom vart tvunga att lägga ut sin hemsida i förtid för att EA ville se den sidan innan dom gav en intervju.

Varför skulle nintendo lyssna på någon som driver en sida som ser ut att vara gjord i paint!

Vilken av sidorna är det du klagar på? www.democracymedia.tk, eller www.gta4gc.tk? Och vad är det som är FULT?

Dessutom har jag ju Democracymedia i förtid. Revolution lär ju inte släppas på ett bra tag ännu, och inte GTA4 heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förstår precis hur du känner dig, jag har längtat som fan att på gta san andres, och jag har xbox, trodde att de skulle komma till xbox också (önsketänkade) men nej bara till playstation... besvikelse... får hoppas på att de kommer till xbox sen, det skulle göra mig så himla glad

de kommer till xbox

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

darkjak har du skrivit ett brev till gamereactor för i det senaste nummret har någon som heter darkjak skrivit ett brev om nintendo var det du?

Jag skrev ett brev till dom, men jag har inte den tidningen, så jag vet inte om det VERKLIGEN var mitt inlägg. Kan du scanna det inlägget och lägga ut det här, så kan jag se om det är det. Exakt VAD var det som stod där, och vad tycker du om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir så trött...

När jag var ung ( :rolleyes: ) släpptes inga spel på olika konsoller samtidigt. Ville man ha PSX-spel köpte man en PSX (ja, det hette PSX på den gamla goda tiden), ville man ha SEGA-spel köpte man en SEGA. Du måste bara inse att Nintendo inte kommer att släppa GTA till GameCube. Inte för att de bara säljer barnsliga, billigt producerade, japanska, Pokémon-uppföljare i all oändlighet eller att de inte släppt något nyskapande och intressant sedan 90-talet, utan just för att de inte kommer att göra det!

En PlayStation är rätt billig idag, en begagnad ytterligare billigare. Köp en PS2 om du är en sådan stor fan... Jag säger detta med kärlek i rösten: Lägg ner! >_<

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

utan just för att de inte kommer att göra det!

Jag säger detta med kärlek i rösten: Lägg ner! :rolleyes:

EB

Va fasen menar du med "utan just för att de inte kommer att göra det!"?

Nintendo har godkänt det till GBA, och sparkat en person för att han sagt det du just sa. GTA kommer säkert att släppas till Revolution, men jag vill vara på den säkra sidan. Och Nintendo gör inte "Billiga japanska spel". Visst, de är Japanska, och gör därför Japanska spel, men det är som att klaga på Volvo för att dom gör Svenska bilar. Och kom på nåt revolutionerand konsolspel från 2000-talet! Du kommer nog inte på nåt annat än GTA! Om du däremot frågar efter BRA spel har Nintendo utvecklat en hel massa. Och visste du att Nintendo är det företag vars egna utvecklingsstudioer går med minst förlust?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev ett brev till dom, men jag har inte den tidningen, så jag vet inte om det VERKLIGEN var mitt inlägg. Kan du scanna det inlägget och lägga ut det här, så kan jag se om det är det. Exakt VAD var det som stod där, och vad tycker du om det?

du skrev att dom inte skulle glöma nintendo och att du hade varit trogen nintendo spelare sedan 1997. ditt brev var ganska och jag tycker inte att dom ska glöma nintendo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klagar på båda två, dom ser hemska ut! :shifty:

Vad förväntar du dig av två amatörgjorda sidor?

Har du gjort snyggare, eller?

Jag slängde typ ihop "Democracy media" på 4-5 webdesignlektioner, med knapphändig HTML-kunskap.

Ska börja jobba med Dreamweever snart, och då ska sidan få ett stort ansiktslyft. Sedan ska jag kanske lägga till lite Flash-grejer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...