Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Game cube är för fan inget barnkonsol!! (w00t)

Resident evil?

ni tänker säkert på mario spelen.

men de är för fan ingen barnkonsol :lol:

EDIT* Mademan har gamecube, men han skäms väl för att säga de -_-

Alltså Gamecube är som gjort för barn, och vuxna med förkrympta hjärnor. Har ett ps2 och ett Gc men ska lägga ut mitt Gc på annons idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså Gamecube är som gjort för barn, och vuxna med förkrympta hjärnor. Har ett ps2 och ett Gc men ska lägga ut mitt Gc på annons idag.

Jag tror att du är en av de som har "förkrymta hjärnor" -_-

Jag tror de (w00t)

Och sen var det hmm ca ett år sen jag skrev de :lol:

Om du förstår :lol:

Och sen, Tror du att någonunge spelar resident evil när de är 4 eller 5? ^_^

Om någon 4:a åring skulle gjort det, skulle han förmodligen skitit på sig :D

Har du svårt för att förstå varför Gc inte bara är en "barnkonsoll" som alla säger. Omni tänker efter låter ni ganska dumma. Har du ens varit och kollat på en spel hylla med GC saker :D

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att du är en av de som har "förkrymta hjärnor" -_-

Jag tror de (w00t)

Och sen var det hmm ca ett år sen jag skrev de :lol:

Om du förstår :lol:

Och sen, Tror du att någonunge spelar resident evil när de är 4 eller 5? ^_^

Om någon 4:a åring skulle gjort det, skulle han förmodligen skitit på sig :D

Har du svårt för att förstå varför Gc inte bara är en "barnkonsoll" som alla säger. Omni tänker efter låter ni ganska dumma. Har du ens varit och kollat på en spel hylla med GC saker :D

Utan alla smilisar du postade skulle det där se ut som ett ilsket inlägg, haha!

Game Boy-Advance har nog ungefär lika ung publik som GC, så att GTA släpps till Game Boy är riktigt positivt enligt mig dude_204599_0.gif

PS: jag har Game Boy-Advance! Yey!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså Gamecube är som gjort för barn, och vuxna med förkrympta hjärnor. Har ett ps2 och ett Gc men ska lägga ut mitt Gc på annons idag.

Låt mig säga det rakt ut: JAG ÄR 17 ÅR GAMMAL OCH GÅR DET NATURVETENSKAPLIGA PROGRAMMET!!!

Jag är varken barn eller med förkrympt hjärna. Jag kan säga så här: enligt dom flesta i min klass har många som spelar GTA förkrympt hjärna.

OCH DÄRMED BASTA!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni ser så har jag dragit ner på utropstecknen på sistånde.

Nu använder jag till och med punkt ofta.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <_<:D;):lol:

I alla fall, lan vi återvända till ämnet nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni ser så har jag dragit ner på utropstecknen på sistånde.

Nu använder jag till och med punkt ofta.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :rolleyes::D  ^_^  :lol:

I alla fall, lan vi återvända till ämnet nu?

Ämnet? Jomen visst. Jag har läst igenom de flesta sidor i denna topic nu men orkade inte läsa alla, orkade liksom inte med Darkjaks eviga tjat. Ärligt talat så bryr jag mig inte speciellt mycket om GTA skulle komma till spelkuben, så länge spelet kommer till PC är jag nöjd. Men darkjak du kan inte säga något annat än att spelkuben har vääääääääldigt många barnspel och själva konsollen är lite färggrann.

Mario som många har sagt är kult dvs de gamla spelen. Nuförtiden kommer de ju på nya mario-spel hela tiden och de håller verkligen inte spec hög klass. Och hur många våldsamma spel finns det förutom de du räknat upp (tror de var 4 st :P ).

Men när jag tänkt efter lite så hoppas jag faktiskt att GTA kommer till spelkuben, iofs nästan bara tack vara Darkjaks eviga tjat som jag skulle göra nästan vad som helst för att slippa. Men sanningen är att spellådan inte är en dålig konsoll som en del säger i detta forum -_- , utan jag gillar den. Jag har dock ingen och inga planer att införskaffa en pga pengar ;P . Men fortsätt att kämpa för GTA till spelkuben Darkjak så länge du inte gör de i detta forum :lol: .

That's all.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så länge det inte flyter över till andra trådar borde det inte göra nåt om man kämpar på lite. Och visst, jag fattar varför du inte orkade läsa alla inlägg.

Men GC går faktiskt både att köpa som Svart, Guld och i Japan även som Platina. Jag har inte köpt nåt Mario till GC ännu men ska kanske köpa Mariokart och Mariotennis. Sunshine, party eller golf är uteslutet. Och dom där vuxenspelen jag rabblade upp var GC-exklusiva. Annars skulle det ta evigheter att skriva upp hela sortimentet. Kortfattat kan man skriva: EA:s alla actionlir, Hitman 2, Turok, Judge Dredd och True Crime. Bland kommande spel (Som jag inte nämnt tidigare) kan man skriva Playboy:mansion och MK:Deception.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så länge det inte flyter över till andra trådar borde det inte göra nåt om man kämpar på lite. Och visst, jag fattar varför du inte orkade läsa alla inlägg.

Men GC går faktiskt både att köpa som Svart, Guld och i Japan även som Platina. Jag har inte köpt nåt Mario till GC ännu men ska kanske köpa Mariokart och Mariotennis. Sunshine, party eller golf är uteslutet. Och dom där vuxenspelen jag rabblade upp var GC-exklusiva. Annars skulle det ta evigheter att skriva upp hela sortimentet. Kortfattat kan man skriva: EA:s alla actionlir, Hitman 2, Turok, Judge Dredd och True Crime. Bland kommande spel (Som jag inte nämnt tidigare) kan man skriva Playboy:mansion och MK:Deception.

Ok men problemet är att du skrivit i rätt många trådar faktiskt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok men problemet är att du skrivit i rätt många trådar faktiskt :P

Sorry, men jag har ju trots allt inte skrivit i nån annan tråd på rätt länge.

Men här ska ni få info om ett spel som släppts på grund av en namninsamling: Shenmue Online (Vi bad om en äkta uppföljare, men skit samma).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Alla har sin egen vilja, smaken är som baken(delad), kan alla bara ta och respektera det.

Istället för att skriva "GTA till GC är som en bäver på en hoppstylta, det fungerar inte i praktiken", så kan man skriva "Jag tycker GTA till GC är som en bäver på en hoppstylta, det fungerar inte i praktiken".

Om han vill ha gta till gc, låt han vilja ha det då. Inte direkt så ni får skador för livet p.g.a det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...