Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

du skrev att dom inte skulle glöma nintendo och att du hade varit trogen nintendo spelare sedan 1997. ditt brev var ganska och jag tycker inte att dom ska glöma nintendo.

Låter som mitt.

Kan du scanna det och lägga ut det på nätet? Jag har ett nummer av senaste tidningen, men det verkar inte finnas där.

Skolan har väl hoppat över ett nummer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låter som mitt.

Kan du scanna det och lägga ut det på nätet? Jag har ett nummer av senaste tidningen, men det verkar inte finnas där.

Skolan har väl hoppat över ett nummer!

ditt brev var med i gameractor nummer 20. jag har ingen scaner men jag kan skriva av det.

jag har sedan 1997 varit trogen nintendo-spelare. idag plockade jag på mig ett exemplar av er tidning, och var i början nöjd. men då jag läste igenom nyheterna upptäckte jag en miss. ni skrev i överskriften till en nyhet att starbreeze skulle släppa ett spel till x-box 2 och playstation 3, men i själva nyheten skrev ni att det skulle släppas till nästa generations konsoler. därigenom glömde ni, precis som alla andra multiformattidningar, att även nintendo ska vara med vid nästa konsolkrig. deras nästa konsol har kodnamnet revolution, och ska inte använda vanliga handkontroller enligt nintendo själva. dessutom säger ryktet att maskinens processor kommer att vara på 3,6 ghz, stödja internet-uppkoppling direkt ur kartongen från dag 1 samt att ett mario, mario cart, zelda, meteroid och starfox-spel ska släppas redan vid lanseringen sent 2005 eller tidigt 2006.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ditt brev var med i gameractor nummer 20. jag har ingen scaner men jag kan skriva av det.

jag har sedan 1997 varit trogen nintendo-spelare. idag plockade jag på mig ett exemplar av er tidning, och var i början nöjd. men då jag läste igenom nyheterna upptäckte jag en miss. ni skrev i överskriften till en nyhet att starbreeze skulle släppa ett spel till x-box 2 och playstation 3, men i själva nyheten skrev ni att det skulle släppas till nästa generations konsoler. därigenom glömde ni, precis som alla andra multiformattidningar, att även nintendo ska vara med vid nästa konsolkrig. deras nästa konsol har kodnamnet revolution, och ska inte använda vanliga handkontroller enligt nintendo själva. dessutom säger ryktet att maskinens processor kommer att vara på 3,6 ghz, stödja internet-uppkoppling direkt ur kartongen från dag 1 samt att ett mario, mario cart, zelda, meteroid och starfox-spel ska släppas redan vid lanseringen sent 2005 eller tidigt 2006.

DET DÄR ÄR MITT BREV!

Vet du hur man får tag på gamla nummer av Gamereactor?

Och hur kommenterade redaktionen mitt brev?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns juh hitman 2 till GAYcube. men om man ska ha ett så bra spel som Gta Vc eller Gta III så måste man juh ha en MINST lika bra konsoll. Som Xbox PS2 Eller PC  >_<

Vi har gått igenom det här.

Det heter GAYSTATION POO, och inte Gaycube.

Och vad har du emot att GTA skulle kunna släppas till GC? Vill du höra PS2 ägarnas karusell igen???

OK, som du vill:

GTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu, ochGTA är inte släppt till GC för att GC är barnsligt och GC är barnsligt för att GTA inte har släppts till den ännu.

TVINGA MIG INTE SKRIVA DET HÄR IGEN! Hittills har ingen kunnat komma på nåt som jag inte kan motargummentera!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

blir så trött på alla nollor som påstår att Gamecube är en "barnkonsol"... vad är det som gör den till det?? nån sa att det var på grund av dess färg... Gamecube finns också i svart. Om jag skulle måla om min Playstation 2 eller Xbox i en babyrosa färg, skulle de då *plopp* förvandlas till barnkonsoller? ne just det.

Massa barnspel till Gamecube? vad definerar ni som ett barnspel? en spel med glada färger typ Mario o Pikmin? I såfall har ju PS2 allt från färgglada familjen flina-spel till diverse "skitcoola-vuxna-ps2-barbie-spel". Xbox har färgglada skitcoola Puyo Pop och fräcka Hitta Nemo o Harry Potter-spel (ok, de har de andra konsolerna med), poängen är att Gamecube inte har många fler "barnspel" än PS2 o Xbox. Och gillar man inte vissa spel till en konsol, ge fan i att köpa dem!

Det finns massor av kungliga spel till alla tre konsoler, så lägg ner allt omoget snck om barnkonsoler och spela för att ha roligt, inte för att verka häftiga o klnaka ner på andra. Thats whats gaming is al about.

Redigerad av Pubisboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
faán menaru me spamma.. har inte skrivit en topic i det här fomumet på veckor.. använd inte ord du inte vet betyder. o om du menar att de redan e nån som skrivit lika så räkna inte med att ja ska läsa alla jävla inläg o se så ingen skrivit likadant :teehee:

Hördedu! Två av tre satar har använt det där motargummentet tio gånger!

Va inte så himla trångsynt att du kommer med det argumentet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

darkjak skit i honom, han är bara en bög som törstar efter uppmärksamhet, vart säkert antastad av sin morfar när han var sju också.

Men seriöst så släpps det inte till GC av flera anledningar. T.ex. tar det aslång tid at koda om motorn för at passa GC. Och GTA:SA kan itne komma till GC p.g.a. storleksbegränsingar i gamecube's minidvd skivor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC är ingen barnkonsoll!! är det bara för att super mario finns eller??

min storasyrras pojkvän satt uppe hela natten och spela zelda (har gjort samma sak själv) har han eller jag återgått till 5:åringar då eller?? ;)

ni som säger att GC är en barnkonsoll har säkert bara hört ngn säga "dude GC är ju en barnkonnsoll" precis när ni tänker *jag har lust att köpa GC eller jag kanske ska önska mig det av jultomten*. lägg ner ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC är ingen barnkonsoll!! är det bara för att super mario finns eller??

min storasyrras pojkvän satt uppe hela natten och spela zelda (har gjort samma sak själv) har han eller jag återgått till 5:åringar då eller?? ;)

ni som säger att GC är en barnkonsoll har säkert bara hört ngn säga "dude GC är ju en barnkonnsoll" precis när ni tänker *jag har lust att köpa GC eller jag kanske ska önska mig det av jultomten*. lägg ner ;)

GC är riktat till samma målgrupp som Nintendos förra maskiner var, detta gör, enligt mig, GC synnerligen till en barnkonsoll. Jag säger inte att det inte finns 'vuxnare' spel, men GC's målgrupp överensstämmer inte alls med GTA's. Köp ett PS2 istället. Ni blir mycket nöjdare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC är riktat till samma målgrupp som Nintendos förra maskiner var, detta gör, enligt mig, GC synnerligen till en barnkonsoll. Jag säger inte att det inte finns 'vuxnare' spel, men GC's målgrupp överensstämmer inte alls med GTA's. Köp ett PS2 istället. Ni blir mycket nöjdare.

GC är lite alround (typ fammiljespel). det finns allt från mario till metroid. många kanske uppfattar GC som en barnkonsoll efter som det inte finns några spel från 18 år, jag ser zelda som ett spel som är riktat till äldre personer te.x. bara för att det står 3+ eller 7+ betyder inte att dom är gjorda för den åldern utan den visar hur mycket våld som finns i spelet. det är därför som många uppfattar GC som barnkonnsoll tror jag.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...