Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
And now back to pressing issues.

Do you think that GTA should be released for the GC???

Is it moral to release it for every single format except for this one???

Do you think it's probbable that GTA4GC will win the fight???

Let's press the issue!!!

I definitly think that the next GTA should be realesed to GC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

can I ask you why you and darkjak talk english? :blink:

Jag gör det för att han gör det (av någon outgrunderlig anledning), lite onödigt! Hehe.

Darkjak - Du verkar lite smått galen, så jätteviktigt med GTA till GC är det väll ändå inte?

Så tror jag inte att det kommer komma till GC bara för en liten "Hej vi vill ha GTA till GC"-lista som förmodligen inte kommer få så många uppskrivningar.

Men lycka till, hoppas att du lyckas!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I USA funkade det för skitserien "family man".

Då bör ju rika Rockstar kunna slänga ihop en konvertering av GTA:DP!!!

Det är ju värt ett försök.

Jag ska maila alla speltidningar jag känner till (Även brittiska och amerikanska) och jag ska göra inlägg på alla forum!!!

Skulle vara tacksam om nån skulle hjälpa till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska göra det, men många andra har inte råd med en superdator för att kunna köpa det senaste GTA.

Dessutom är det skönt att ligga i sängen, och vara 100% säker på att man inte får en blue screen, eller att skiten hänger sig, dessutom behöver jag inte avinstallera gammla spel och därigenom förlora alla mina sparfiler, för att kunna spela det senaste!!!

Jag ska köpa en dator som klarar det till sommaren, men jag har typ sparat sedan jag köppte min förra dator (Jag har trimmat allt i den till max utom 3D-kortet, för då jag insåg att jag behövde det bestämde jag att jag skulle skaffa en helt ny).

Den här sajten är inte bara till för mig, utan för alla som äger GC!!!

En sak till:

Apan: skit på dig.

Bara för att du inte stödjer min sida innebär inte att du ska skriva upp dig och kommentera med att din röst ska räknas somm ett minus.

Ogillar ni min namninsamling så kan ni ignorera den, istället för att förstöra för andra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak till:

Apan: skit på dig.

Bara för att du inte stödjer min sida innebär inte att du ska skriva upp dig och kommentera med att din röst ska räknas somm ett minus.

Ogillar ni min namninsamling så kan ni ignorera den, istället för att förstöra för andra!!!

Apan...syftar du på mig?

Isånafall - jag stödjer visst din namnisnamling, jag tror bara inte att så många kommer skriva på den. Men om du mailar tidningar och postar i en massa forum så går det nog bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska göra det, men många andra har inte råd med en superdator för att kunna köpa det senaste GTA.

Dessutom är det skönt att ligga i sängen, och vara 100% säker på att man inte får en blue screen, eller att skiten hänger sig, dessutom behöver jag inte avinstallera gammla spel och därigenom förlora alla mina sparfiler, för att kunna spela det senaste!!!

Jag ska köpa en dator som klarar det till sommaren, men jag har typ sparat sedan jag köppte min förra dator (Jag har trimmat allt i den till max utom 3D-kortet, för då jag insåg att jag behövde det bestämde jag att jag skulle skaffa en helt ny).

Den här sajten är inte bara till för mig, utan för alla som äger GC!!!

En sak till:

Apan: skit på dig.

Bara för att du inte stödjer min sida innebär inte att du ska skriva upp dig och kommentera med att din röst ska räknas somm ett minus.

Ogillar ni min namninsamling så kan ni ignorera den, istället för att förstöra för andra!!!

det kan visst låsa sig även fast man inte använder dator :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ni lägga av med ert djäkla nej-sägar skräp??? ;)

Fortsätter ni så här ska jag skriva riktigt otrevliga saker om er på min sida. :lol:

Som sagt, stödjer ni inte min namninsamling kan ni låta bli att skriva under.

Det är djäkligt barnsligt att förstöra för andra, bara för att man inte stödjer dem.

Varför sabbar ni min namninsamling??? :lol:

Den skadar ju knappast Sony, de kommer ju vinna det här konsolkriget oavsett hur mycket Nintendos försäljningssiffror ökar. :D

Det jag ville säga är: skriv under om ni stödjer min kamp, och kommentera possitiva saker, men nej-sägar skräp kan ni lägga av med: sannolikheten är ju ändå riktigt låg att jag kommer lyckas!

Till Apan och Gizmo:

För att undvika att jag skriver otrevligt om er på sidan (som då jag skriver till tidningar kan bli ganska känd bland Nintendo-spelare) ska ni skriva på med andra namn med kommentarer som är possitiva mot min fight. Ni har tills på söndag denna veckan (Vecka 15) på er!!!

Ogillar ni sidan kan ni skriva det på mitt forum (kommer till påsken eller sommaren).

LÄMNA MIN SIDDJÄKEL I FRED!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...