Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker att Nintendo spel har mer spelkänsla och högra kvalitet än PS2 och X-box spelen... Det spel som jag har spelat till PS2, och X:et är mer kvantitets spel... dom har mycket tråkigare handling, och byggs upp ev en enda princip. Vem bryr sej om GC spelen är "barnspel"? Så länge dom är bra, och roliga att spela anser jag att dom duger... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GameCube är nog den sämsta av alla "nya" konsoller som ps2 och xbox. Själv föredrar jag pc. Men det är bara min åsikt. Om ni tycker om "LekKub" så får ni väl göra det.

Rent prestanda-mässigt är GayCube faktsit bättre än PS2, men kontrollerna och spelen till GayCube suger! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rent prestanda-mässigt är GayCube faktsit bättre än PS2, men kontrollerna och spelen till GayCube suger! :P

SUGER!? Det är dom bästa kontrollerna om man fämför med X:et och PS2! X-kontrollerna är asstora, och är jättte svåra att behärska. PS kontrollerna, iallfall standard kontrollerna är jätte små där de två joysticksen tar för stor plats. GameCubde kontrollerna är dom bästa. Iochförsej så tar ju joysticksen upp plats där också, men det talar vi inte högt om... :rolleyes:

Varför verkar alla i denna tråd vara emot homosexuallitet eller på något sätt vara homofober??? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SUGER!? Det är dom bästa kontrollerna om man fämför med X:et och PS2! X-kontrollerna är asstora, och är jättte svåra att behärska. PS kontrollerna, iallfall standard kontrollerna är jätte små där de två joysticksen tar för stor plats. GameCubde kontrollerna är dom bästa. Iochförsej så tar ju joysticksen upp plats där också, men det talar vi inte högt om... :D

Varför verkar alla i denna tråd vara emot homosexuallitet eller på något sätt vara homofober??? :P

Kontrollerna till XBox är ju skitsköna! :rolleyes:

Dom andra är så små, men XBox-kontrollen är kraftig och skön att hålla i! :P

(Känns ju nästan som om man håller på att bryta av kontrollen till PS2 -_- )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC en barnkonsol???

De enda barnsliga GC-exklusiva spelen är ju Zelda WW och Mario!!!

Som exklusiva "Vuxenspel" finns Metroid, Eternal Darkness, Resident evil, Rogue Squadron, Geist.

Dessutom säljer plattformsspel ca 10ggr bättre till ps2 än GC, fastän att det bara finns ca 4 ggr så många ps2 som GC!!!

Dessutom fanns inte "Vad tycker ni om GC" bland ämnena man kunde debattera om!!!

Ogillar ni GC, skapa ett eget forum!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom är graffen och handkontrollen av toppklass.

Handkontrollerna till XB och PS2 suger!!!

De pyttesmå knapparna gör ont mot tummarna efter typ bara en kvart och styrspakarna är så obekväma att sträcka sig efter att inga av mina PS2 ägande kompisar använder dem, eftersom att de får kramp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GC en barnkonsol???

De enda barnsliga GC-exklusiva spelen är ju Zelda WW och Mario!!!

Som exklusiva "Vuxenspel" finns Metroid, Eternal Darkness, Resident evil, Rogue Squadron, Geist.

Dessutom säljer plattformsspel ca 10ggr bättre till ps2 än GC, fastän att det bara finns ca 4 ggr så många ps2 som GC!!!

Dessutom fanns inte "Vad tycker ni om GC" bland ämnena man kunde debattera om!!!

Ogillar ni GC, skapa ett eget forum!!!

Lol att Rouge Squadron och Metroid är vuxenspel! :)

Det är barnspel! :huh:

Håller med dig om att ps2-kontrollerna är dåliga, men GC:s är ännu sämre. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nintendo har gått för långt om de inför GTA. kommer ungar att mörda sina föräldrar eftersom japaner sitter 20 timmar om dygnet och fånglor på TV eller spelar meningslösa Mariospel... :)

vem har sagt att bara barn spelar GC?? :P

jag tycker att de skulle vara bra om dom släppte gta på GC :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ 95% är barnspel! :)

du har fel :huh:

de finns många vuxna som spelar spel som: die hard, Medal of honor frontline, Ghost recon, wrestling spel, hiden, Resident evil.

Ungdoms spelen är: NHL, Fifa, Bond, Blood rayne, Tony hawk, The scorpion king.

Barn spelen är: Mario, Mickey mouse, Timesplitters 2 (finns på ps2), Largo winch (finns på ps2), Star wars spelen (finns på ps2) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du har fel :)

de finns många vuxna som spelar spel som: die hard, Medal of honor frontline, Ghost recon, wrestling spel, hiden, Resident evil.

Ungdoms spelen är: NHL, Fifa, Bond, Blood rayne, Tony hawk, The scorpion king.

Barn spelen är: Mario, Mickey mouse, Timesplitters 2 (finns på ps2), Largo winch (finns på ps2), Star wars spelen (finns på ps2) :huh:

Jaha.

Det där är typ de enda "vuxenspelen" som finns till GC, men tänk på hur många barnspel det finns då!

Det finns kanske 200 barnspel, men bara kanske 30 "vuxenspel".

Då kallar jag det för en barnkonsol. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha.

Det där är typ de enda "vuxenspelen" som finns till GC, men tänk på hur många barnspel det finns då!

Det finns kanske 200 barnspel, men bara kanske 30 "vuxenspel".

Då kallar jag det för en barnkonsol. :P

Ingen kommentar ;)

jo en förresten, jag tycker i alla fall att de ska komma ett gta spel till GC ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, ärligt talat. Vad fan är det som är så farligt med att man spelar "barnspel"?! Är det bara jag i denna tråd som spelar bra spel, och inte "vuxen spel"? Är regeln som sådan; att alla som hänger på detta forum ska spela spel som enbart bygger på principen att mörda, och inte Nintendos spel som är "barnspel"?

Isåfall så är det verkligen sjukt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...