Jump to content

Hej från Falun


Recommended Posts

Hej alla där ute! Jag heter Jonas å kan inte spela mitt faborit spel GTA SA :lol: för några månder sedan skulle en bekant hjälpa mig med ficksa nya bilar till spelet men det gick åt skogen! har tagit bort alla modfiler(tror jag) å köpt ett nytt spel men det vill inte fungera+att jag inte är bra på data :confused: Är det någon här på forumet som bor i Falun? Mvh JONAS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla där ute! Jag heter Jonas å kan inte spela mitt faborit spel GTA SA :mf_doof: för några månder sedan skulle en bekant hjälpa mig med ficksa nya bilar till spelet men det gick åt skogen! har tagit bort alla modfiler(tror jag) å köpt ett nytt spel men det vill inte fungera+att jag inte är bra på data :lol: Är det någon här på forumet som bor i Falun? Mvh JONAS

Du kan ju börja med att installera om spelet. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte ens starta spelet? Isf kan du testa att radera gta_sa.set i mappen GTA San Andreas User Files (i Mina dokument) och försöka igen, det skapas en ny nästa gång du startar spelet och då har alla inställningar återställts till default.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte ens starta spelet? Isf kan du testa att radera gta_sa.set i mappen GTA San Andreas User Files (i Mina dokument) och försöka igen, det skapas en ny nästa gång du startar spelet och då har alla inställningar återställts till default.

Nej det går inte! spelet laddar bara till 50% har även tagit bort den filen men det går inte :confused: JONAS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla där ute! Jag heter Jonas å kan inte spela mitt faborit spel GTA SA :lol: för några månder sedan skulle en bekant hjälpa mig med ficksa nya bilar till spelet men det gick åt skogen! har tagit bort alla modfiler(tror jag) å köpt ett nytt spel men det vill inte fungera+att jag inte är bra på data :confused: Är det någon här på forumet som bor i Falun? Mvh JONAS

Har du laddat ner spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte ett skit om datorer så jag borde ju egentligen hålla käften men jag känner för att vara hjälpsam idag :lol:.

Det kan inte vara något sorts virus, eller kanske något annat skit du fått in i datorn som ligger och blockar din access till SA? Har du scannat datorn med något program?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte ett skit om datorer så jag borde ju egentligen hålla käften men jag känner för att vara hjälpsam idag :innocent:.

Det kan inte vara något sorts virus, eller kanske något annat skit du fått in i datorn som ligger och blockar din access till SA? Har du scannat datorn med något program?

Vem fan skulle ta tid att koda ett sånt virus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem fan skulle ta tid att koda ett sånt virus?

Det behöver ju inte vara ett virus som inriktar sig på att förstöra SA för en, utan något annat skit. Sa att jag inte kunde något om datorer men jag känner mig hjälpsam även idag.

Men vem vet, det finns så jävla många cpbarn där ute som sitter och kodar onödiga virus så varför inte? Man kan ju inte utesluta det bara för att det inte hänt så ofta right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...