Jump to content

Foto tävling v2---POLL


Mathias
 Share

Vilken är bäst?  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bara börja rösta...

*Cyprez

*Tux

*kebab

*Martin-123

*Chucky.swe

Först till 15 är det som gäller.

Motiveringar:

Cyprez:Han är speciell. En fotgängare som jag själv lagt ner tid på. Varför? Jo, för det första så pratade folk om han extremt mycket förut på olika forum. Han dyker upp på konstiga ställen, har sett han I kanten av L.S och mitt på strippen I L.V. Sen har folk sett han gå mitt I öknen. Han pratar om att ''han vet'' och sen pratar han om att UFO'n skall komma till SA och massor av annat rabbbel.. Har man tur/otur skriker han till något när du går in I han och sen höjer han näven. Han heller aldrig sett han köra bil. Och han har fått mycket uppmärksamhet av olika människor. Andra fotgängare för mig förutom ''Homies'' från Gr00ve Fam. Allt annat är bara vanligt men när jag ser han får jag tillbaks den spännande kännslan då San Andreas var nytt, och då rykten och prat om han började. Han är så starkt lysande klar I min hjärna att jag inte tänkte på nån annan än just han att fota. han ploppade upp I skallen direkt då jag läste tråden.

Finns ingen annan för mig.

Tux:Den här fågeln är en farlig. Han jobbar hos Cluckin Bell och är stolt över det. Om någon skulle reta honom för att han jobbar på sånt förnedrande ställe så skulle han nebba ner dig. Flera oförklariga mord har inträffat här i Santa Maria. Massa hål i döda människor. Jag kan inte lösa detta mysterium... Kan du?

Kebab:Han har ett väldigt roligt uttryck på läpparna. Och han är ful. Det säger väl allt? Ger mig fan på att han är tysk och att han extraknäcker som bögporrskådis för att kunna finansiera sina backpack-resor happy.gif .

Inte så bra motivering kanske, menmen..

Martin-123:Han är en riktig hårdrockare, och ser bara för cool ut.

Chucky.swe:Han är helt enkelt grym

hoppas att allt är som det ska annars säg till så fixar jag det.

Jag ber om ursäkt för att pollen kom upp så sent men jag har haft fullt upp idag. (ni ska bara veta vad jag har lirat xD)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min Lilla Reklam:

När du sitter hungrig och väntar på att ett program ska börja... vem ringer du? CLUCKIN BELL!. När du går på en gata och ser en gubbe i en fågel dräkt... vad säger du? CLUCKIN BELL!.

:) (Ghostbusters Melodi)

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...