Jump to content

Foto tävling v2---POLL


Mathias
 Share

Vilken är bäst?  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp, grattis.

1.Cyprez

2.Chucky.swe

3.kebab

Edit:Någon som tycker att ett litet poäng system skulle va skoj bara för att se vem som e bäst om man räknar ihop alla tävlingar?

typ:

1=10p

2=5p

3=3p

övriga=1p

inför inte om ingen vill ha, kom ihåg att ge mig förslag till nästa tävling också.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är också sugen på att vara med i nästa tävling, men har tyvärr bara SA på PS2 ^_^

aja, grattis Cyprez! märkte att jag lagt den "avgörande" rösten först efter att jag hade röstat :P

Edit:hur gör man om man vill lägga in bilder från ps2:an till datorn? skulle gärna vilja veta så att jag kan va med :D

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Qouad skulle det itne vara som som såhär:Första Plats 3 poäng, Andra Plats 2 poäng, Tredje Plats 1 Poäng ? eller visst det är du som kom på tävlingen (?) så bestäm du!

Jag tänkte bara för att locka folk att va med ^_^

Brainstorma lita teman nu.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är också sugen på att vara med i nästa tävling, men har tyvärr bara SA på PS2 ^_^ 

aja, grattis Cyprez! märkte att jag lagt den "avgörande" rösten först efter att jag hade röstat :P

Edit:hur gör man om man vill lägga in bilder från ps2:an till datorn? skulle gärna vilja veta så att jag kan va med :D

Jag tar kort på TV rutan med digitalkameran. Sjukt. Kvaliten gör så att man oftast förlorar alla tävlingar, speciellt då det ska vara fint. Många dömmer efter kvaliten och inte bilden I sig.

Edit: Roligt att GTA SA forumet har blivit mer vaket.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...