Jump to content

Foto tävling v2---POLL


Mathias
 Share

Vilken är bäst?  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Stranden lät intressant.

Vad sägs om att man ska ta ett kort och temat ska va "resekatalog" (du ska helt enkelt försöka locka folk att åka dit genom att ta en cool bild vid stranden.

Eller:Allt som har med vatten att göra. T ex: Båtar vatten naturen runt vattnet etc!

(Martin-123's idé)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stranden lät intressant.

Vad sägs om att man ska ta ett kort och temat ska va "resekatalog" (du ska helt enkelt försöka locka folk att åka dit genom att ta en cool bild vid stranden.

Eller:Allt som har med vatten att göra. T ex: Båtar vatten naturen runt vattnet etc!

(Martin-123's idé)

Ja båtar... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen! ingen som håller med om skräck? det skulle vara kul att se vilken som var den absolut läskigaste bilden från SA. (har en känsla av att rullstolen skulle komma med bland favoriterna om någon lade upp den :wub: )

Edit: jag kommer inte ge mig med den här idén :)

Edit 2:jag har kommit på en idé till: ta ett kort på det som är fulast designat, som dem kantiga träden t.ex. ^_^ skulle va jävligt kul att se hur något så stort och fint i sin helhet, visar sina fula sidor också haha:P

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...