Jump to content

Story!


Bubbli
 Share

Recommended Posts

Jag har läst på många ställen att det inte finns en riktig story till GTA3 men det är klart det finns. (nu blir nog många sura för en sådan här topic men skit samma)

Du Fido eller vad han heter på riktigt rånar en bank sedan flyttas du från fängelset till ett annat i Liberty City men så kommer Colombianerna och kapar transporten för att det är någon dom vill åt i samma bill så dom lämnar er och spränger bron sedan åker ni till ett ställe som 8-ball känner till. Sedan ska han prata med Han på strippklubben och han går in men du står kvar och då kommer en "hench man" ut och ger dig ett uppdrag och så fortsätter det så. och du får uppdrag av Mafia bossen himself och du och Maria blir kära (inte på engång). för på sista uppdraget så ska du ju rädda Maria och ni blir ihop!

På chatterbox så ringer Maria in och pratar om sin tysta pojkvän. och som ni vet så säger han ju (:!!!:) ingenting B) på hela spelet bara nickar lite ibland!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns bara att jag klarar det uppdraget man ska följa efter en helikopter och så ska man ska till dammen och rädda Maria och sedan så är dom där vid dammen där uppe vid bäverbona och går runt och tittar på stjänorna.

Jag kanske minns fel kan någon isådana fall skriva vad sista uppdraget är och vad det går ut på.

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns bara att jag klarar det uppdraget man ska följa efter en helikopter och så ska man ska till damen och rädda Maria och sedan så är dom där vid dammen där uppe vid bäverbona och går runt och tittar på stjänorna.

Jag kanske minns fel kan någon isådana fall skriva vad sista uppdraget är och vad det går ut på.

Jo men sen så kommer det massa text om vilka som har gjort spelet o.s.v och medans den kommer så hör man att dom snackar, så klagar hon på vad hennes kläder, smink m.m hade kostat och plötsligt hör man PANG! Och så slutar babblet av någon konstig anledning. ^_^

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...