Jump to content

Dump, skrivbord


KalleR
 Share

Recommended Posts

Riktigt fult.

Omfg, ny sida. :/

Varning, me goes omoget, argt, surt inlägg, se upp.

Men sluta bara trycka ner Sniper hela tiden ffs!

Finns ju många här som kör med tex WinXP standard och classic, eller bara dåliga reskins av nyss nämnda skit! De är riktigt jävla fula skins det! Men nene, då skriver du ingenting, det är ju för fan löjligt! ;)

Edit: La till en sak i början.

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sluta bara trycka ner Sniper hela tiden ffs!

Finns ju många här som kör med tex WinXP standard och classic, eller bara dåliga reskins av nyss nämnda skit! De är riktigt jävla fula skins det! Men nene, då skriver du ingenting, det är ju för fan löjligt! -_-

Nu är det ju du som klankar ned på folk som inte kör med Windows- standard. :huh:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det ju du som klankar ned på folk som ine kör med Windows- standard. :huh:

Men skriver jag det här? Trycker jag ner dom så? Skriver jag aldrig nåt positivt? Fan heller.

Edit: Men lol, så skrev jag det nyss också. Men jag försöker iaf inte bara trycka ner nån bara så där, och försöker ibland att få dit nåt positivt inlägg också.

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh.. ok killar, sluta nu snälla.

Lär er detta:

Man behöver inte alltid säga vad man tycker. Ibland kan det t.om. vara smart att bara hålla käft. Exempel på sådanna situationer är när man ska bedömma andras saker. Tänk på hur personen kommer att ta det. Gör du honom ledsen/sur? Isf, kanske det är smart att inte säga något alls. Man behöver inte alltid kommentera andra.. det, kan jag lova er.

Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh.. ok killar, sluta nu snälla.

Lär er detta:

Man behöver inte alltid säga vad man tycker. Ibland kan det t.om. vara smart att bara hålla käft. Exempel på sådanna situationer är när man ska bedömma andras saker. Tänk på hur personen kommer att ta det. Gör du honom ledsen/sur? Isf, kanske det är smart att inte säga något alls. Man behöver inte alltid kommentera andra.. det, kan jag lova er.

Tack för mig.

Pain To ThE MaX is teh shit! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Hultenius changed the title to Dump, skrivbord

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...