Jump to content

GTAsajten --> NordicHardware?


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill inte heller att designen ska försvinna, den e så speciel på nbå sätt

jag gillar utseendet och så e den så enkel o hitta där o sånt, jag vet inte, de e iaf nå sånt, de tycker jag!

det är ju så sant, så sant. ^_^

gtasajten.com är ju inte samma sak om man ändra design.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt mig så ska GTASajten vara en självstädig sida med egen profil. Och om forumet försvinner ja då vet jag inte vad jag gör riktigt... (w00t)

Att det underlättar ekonomiskt är ju ett stort plus, man har ju åtskilliga gånger fått höra att ekonomin går back... :ph34r: Jag sätter större värde på friheten, men det är ju lätt för mig att säga som snyltar utan att betala :D .

Och vad ska man med massa besökare till om det inte finns något forum? Sajten blir väl känd och så, men att skriva i kommentarsystemet blir kanske lite tråkigt i längden... :rolleyes:

jag är starkt för ett Nej, men det är Hultenius som bestämmer.

//Högaktningsfullt: Mr. Whoopee

w0rd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nej Hultan! Gtasajten är bra som den är. Ändra inte på den. Jag hänger här varje dag, även om det skulle bli bättre så är det inte värt det. :shifty: Försvinner Forumet, ja då...DÅ....då är det inte gtasajten längre. Jag är helt nöjd med gtasajten just här och nu. Men den är ju inte klar ännu. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...