Jump to content

GTAsajten --> NordicHardware?


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag har fått erbjudande om att flytta in GTAsajten i NordicHardware-nätverket, nordens största spelnätverk (Counter-Strike.nu/BFcentral.nu/Starcraftgamers.com/Warcraftsverige.com/UT2003.nu/GamesOnline.nu med flera).

Vet inte vad ni tycker men jag tackade till en början nej, fast det går ju alltid att ångra sig. Det som jag reagerade mest på var att alla dessa sidor kommer att slås ihop till en enda stor portal med över 40 000 unika besökare/dag (GTAsajten har ca 1500). Har ni några kommentarer så skriv dom nu medan det fortfarande finns tid kvar att förhandla.

+ Enormt fler besökare

+ Mindre avgifter

- Sämre frihet

- Personlighet och design försvinner, kanske även forumet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt mig så ska GTASajten vara en självstädig sida med egen profil. Och om forumet försvinner ja då vet jag inte vad jag gör riktigt... -_-

Att det underlättar ekonomiskt är ju ett stort plus, man har ju åtskilliga gånger fått höra att ekonomin går back... :) Jag sätter större värde på friheten, men det är ju lätt för mig att säga som snyltar utan att betala B) .

Och vad ska man med massa besökare till om det inte finns något forum? Sajten blir väl känd och så, men att skriva i kommentarsystemet blir kanske lite tråkigt i längden... :wacko:

jag är starkt för ett Nej, men det är Hultenius som bestämmer.

//Högaktningsfullt: Mr. Whoopee

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har redan sagt nej.

Men den nya sidan kommer att bli riktigt kraftfull (lätt sveriges största spelsida) och snygg (har fått se en beta-verision av den). Jag kanske får ångra mig sedan... vi får se...

En gång i tiden (för ett år och en månad sen) ville Gamingeye få in GTAsajten på deras sida. Då hade vi bara 300 unika besökare/dag så jag stod och vägde mellan ett nej och ett ja. Till slut valde jag att säga nej och det var väll tur det, GTAsajten har ju varit en riktig succé :wacko:

Ibland får man betala lite extra för frihet, men det är det värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om forumet försvinner så tycker jag banne mig nej.

men det borde väll gå att fixa så forumet finns kvar på kanten där... men sen om nu forumet skulle få 1000 besökare varje dag... nje, det skulle bli ett grötforum då... och då kan man plocka fram Grötmannen.

jaja, det skulle bli kul om sajten blev större kändare och att det går bättre för hultan med ekonomin.

men jag tycker att det är ett riktigt stort beslut.

men bara forumet är kvar så ka jag säja: Ja. -_-

-EDIT-

tänk om man slipper det där taskiga problemen med gtasajten.com.

i så fall: Ja... men forumet måste vara kvar.

och det måste vara förknippat med gtasajten.com. :wacko:

Redigerad av mikke
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...