Jump to content

att flyga


SlIpKnOt
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill utreda en liten detalj som ständigt dycker upp på olika forum /trådar/ topic vad ni nu vill kalla de. Nämligen "Real Gta 3" att man kan göra saker där som tydligen inte går på "GTA 3" ?!? Om jag inte missförstår så trode jag att "Real GTA 3" Var den köpta versionen av spelet ... Men jag kan ha fel och vill veta hur det ligger till.. Som sagt alla är vi newbe någon gång ;) Tar upp detta här på grund av den sista tråden ovan mig ?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill utreda en liten detalj som ständigt dycker upp på olika forum /trådar/ topic vad ni nu vill kalla de. Nämligen "Real Gta 3" att man kan göra saker där som tydligen inte går på "GTA 3" ?!? Om jag inte missförstår så trode jag att "Real GTA 3" Var den köpta versionen av spelet ... Men jag kan ha fel och vill veta hur det ligger till.. Som sagt alla är vi newbe någon gång :( Tar upp detta här på grund av den sista tråden ovan mig ?!?

Real GTA 3 är en mod som gör om alla saker i GTA 3 till saker som finns i verkligheten...

Det är alltså inte den köpta vers... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...