Jump to content

popup!


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Sådär nu är det aktiverat igen och nu får man bara upp dom där fönstrena en gång om dygnet.

Läste dock detta:

We don't take traffic from any web pages that are password protected and we don't pay pop-under closed before 20 seconds.

Så nu fattar jag varför jag "bara" fått betalt för 70 personer. Men 70 personer är egentligen ganska mycket om nu denna regel gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ganska lurigt det dar...att rutan maste vara uppe i 20 sekunder...blir inte mycke pengar da...men det dar sms systemet du hade forut da... manga ville ju hamna forst pa vem som donerat mest...sa det kan bli en ond cirkel fast en god istallet :unsure: varje sms kostade ju 10 kr forut..hur mycket fick du av dom??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kom pa en till sak... tror inte du vill det men det ar en losning.

for att utnyttja gtasajten fullt ut maste man vara typ medlem(och betala en summa pengar for det) ..som pa ign tex. du lar tappa besokare...men du maste ju fa in pengar...om du vill ha server utrymme..kan inte nan sponsra....kanske skolan eller nat..finns alltid nagon losning tror jag

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låg alla programmen i windows mappen? Kan man känna igen spyware program på nåt sätt? Ska kolla om jag hittar nåt sånt program själv innan jag laddar ner ad-aware.

Nej dom låg överallt. Ladda ner programet Player länkade till. Det funkade bra. -_-

Tack player. Man kan hitta dom själv om du vet att det inte är ett program i windows. :rolleyes:

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SMS systemet som du hade förut va en bra idé. Du skulle ju kunna ha en flik som heter SMS donering och olika flikar i den som heter typ "information" där du förklarar varför man gör det och hur man gör det, ocg hur mycket det kostar osv.

Jag ska nog återinföra det snart. Måste bara tänka hur jag ska bygga systemet, men jag tror jag gör så att man skickar ett SMS och får tillbaka en kod via SMS. Denna kod är en "flytkod" som man sedan får skriva in nånstans för att binda den till kontot.

Problemet är att så mycket pengar försvinner. Av 10 kr får jag enbart 3 kr på grund av avgifter från mobiloperatörerna, företaget som har SMS-servern, SMS:et som skickas ut (60 öre) och slutliggen skatt.

Men jag ska jobba lite på det idag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns det nåra kända sidor med ganska mycket pop-ups

-_- www.fantasy.com har jag för mig

eller det var typ www.apelsin.com eller nåt...

Nån ska att jag skulle gå in där(kommer inte ihåg vem) och det kom upp 38723874387349124614341684123224 miljoner pop-ups så jag fick starta om :rolleyes:

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...