Jump to content

popup!


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

nej nej!! jag svarade bara på freak!!, han hadde ju något spyware program... har du inte det så behöver du inte detta programet.

Men ofta så vet man ju inte om man har något Spy Ware-program installerat eller inte... Med fildelningsprogrammet Kazaa (för dem som har det installerat) följer det med en jäkla massa Spy Ware-program som registrerar det man laddar hem och var man surfar för att kunna skicka skräddarsydd reklam. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

körde ad-aware..men det är fortfarande massa popup..väldigt störade

gtasajten förlorar verkligen besökare om detta är kvar

det är ju fortfarande inte därför det kommer popup på gtasajten :unsure: programen på din dator har inget med popupfönstrerna på gtasajten att göra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte med Kazaa Lite det tar bort alla Spy-ware

Jo, men Kazaa Lite och Kazaa hör inte ihop över huvud taget (sitter det ihop eller inte? lär mig aldrig...). Det är två helt olika företag (om det nu är ett företag som ligger bakom Kazaa Lite?), Kazaa har ju försökt att få bort Kazaa Lite genom att bla gå till domstol och stämt dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket liv det blev här då :unsure:

Tänkte testa det här och se hur mycket jag får. Har haft det uppe i några timmar och statistiken ska väll snart uppdateras.

Om det funkar ska jag få 2.5€ / 1000 unika besökare.

Om statistiken är positiv ska jag införa det på heltid. Dock med ett smartare system så att popup-fönstren endast visas en gång/dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket liv det blev här då  B)

Tänkte testa det här och se hur mycket jag får. Har haft det uppe i några timmar och statistiken ska väll snart uppdateras.

Om det funkar ska jag få 2.5€ / 1000 unika besökare.

Om statistiken är positiv ska jag införa det på heltid. Dock med ett smartare system så att popup-fönstren endast visas en gång/dag.

funkar det även om man har anti-pop-program som tar bort rutorna? :unsure:

@ GiZmo: Norton är ju inget anti-pop-program :wacko: x2

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@GTA3_PLAYER: Kan vara så, men det lär jag få reda på när statistiken kommer.

@Gta_fan1: Nej det lär inte fungera med anti-popup-program.

GTAsajten har i nutid ca 1600 unika besökare/dag.

Låt säga att 1300 läser nyherterna.

Låt sedan säga att hälften använder anti-pop-program.

Då får vi detta uttryck:

0.750*(2.5*9)*30 = 500 kr/månad = dedikerad server!

Man får väll dröma lite iaf :unsure:

Fast jag vet inte ens om företaget är trovärdigt.

En hel del företag skiter i att betala ut pengar i nuläget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, jag tillåter popup på gtasajten ibland då... får du pengar varje gång det uppnåt 1000 unika besökare? och, när du uppnåt 1000, nållställs det då så att det räknar samma tusen igen, eller måste det vara 1000 nya för att du ska få pengar nästa gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har stängt av det tillfälligt.

Men snart aktiverar jag det igen, jag hade tänkt att mäta hur mycket jag får in under en hel dag.

Enligt statistiken har jag bara fått betalt för 70 personer under kvällen (hade det uppe i ca 3h). Lite konstigt i och med att vi har ungefär 70 personer online på GTAsajten hela tiden... antingen har väldigt många anti-popup eller så ljuger företaget om statistiken.... eller så måste man kanske ha uppe reklamen en viss tid...

Mer mer statistik kommer nog imorgon.

@GTA3_PLAYER: Man får 0.0025€ per unik besökare per dag (om du förstår).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...