Jump to content

popup!


KalleR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Pop-Up Stopper free Edition!

men, mer reklam mer cäshar till Hultan eller?

laddar ner... hoppas det hjälper, ska testa att gå in på en riktig popup sida först av allt :huh:

*edit*

det funkar! ;) "a popup has been stopped" eller likande säger den... och istället för muspekaren blir det en röd ring med en linje i. bra program! :P

REKOMMENDERAS VARMT!

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått popups på gtasajten men jag trodde det berodde på att jag har nåt program som jag inte vill ha är intstallerat på datorn och jag får popups överallt och den lägger in nya favoriter och ikoner på skrivbordet. Jag tog bort ett sånt program som hette "LOD" men det finns tydligen ett till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått popups på gtasajten men jag trodde det berodde på att jag har nåt program som jag inte vill ha är intstallerat på datorn och jag får popups överallt och den lägger in nya favoriter och ikoner på skrivbordet. Jag tog bort ett sånt program som hette "LOD" men det finns tydligen ett till.

så kallat spyware program.

tanka ad-aware http://download.com.com/3000-2144-10186632...tml?tag=lst-0-1 (tar bort dom programen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...