Jump to content

Åldersgräns på forumet?


Hultenius
 Share

  

136 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det är en bra ide....

forumet kanske kommer att loosa lite på det, men det är nog flest människor över 12 som besöker Gtasajten regelbundet...

om man nu tar ett exempel från meatboll (absolut inget illa ment)

visst jag vet inte vad alla ord betyder men vi flesta här vet nog vad pedofil är!

Som Hultan sagt så kommer MEJMEJMEJ, SPEEDER, JÄGAREN Inte

att bannas utan dom kommer finnas kvar men han kommer att blockera framtida registreringar av "under 12åringar"

Glöm inte lilla jag :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

Ibland när någon lite mindre frågar nånting så förklarar man fast dom inte fattar och till slut är det uppe i två sidor och man har sagt i princip samma sak varje post. Det blir också lättare att snacka vardagligt utan att sånna som inte fattar vad man pratar om lägger sig i och så, nu menar jag inte att alla under tolv inte har nån hjärna utan t.ex Speeder, jägaren, Zalicinowa(undra om jag stavade rätt) fattar ju vad man menar och kan diskutera och prata sansat men om man tar t.ex "Zhat" som också är 11 så var han j*vligt jobbig när han höll på och gapade på alla att förklara vad dom snackade om, han fattade inte vad topicen handlade om. Jag har också sett att det är många forum som har 13 års åldersgräns. Jag tycker 12 blir bra här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...