Jump to content

Åldersgräns på forumet?


Hultenius
 Share

  

136 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det är en bra ide....

forumet kanske kommer att loosa lite på det, men det är nog flest människor över 12 som besöker Gtasajten regelbundet...

om man nu tar ett exempel från meatboll (absolut inget illa ment)

va e pedofil?

visst jag vet inte vad alla ord betyder men vi flesta här vet nog vad pedofil är!

Som Hultan sagt så kommer MEJMEJMEJ, SPEEDER, JÄGAREN Inte

att bannas utan dom kommer finnas kvar men han kommer att blockera framtida registreringar av "under 12åringar"

Redigerad av Visa City
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta var ju en jättebra idé !

Jag har faktiskt lagt märke till att ganska många forum har en sån "ålders-kontroll"

Som på tex. CS.nu:s forum, där man vid registreringen måste klicka i om man är under 13 år, eller över... Vet inte om det hjälper särskilt mycket, men det är ju moraliskt rätt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan hålla med om att åldersgräns hade varit bra jag menar jag har inga problem med mobbning men det kanske beror på att jag har varit på forumet länge men enda när jag var ny också på forumet när vi hade ikonboard upplevde jag aldrig mobbing nåja men nu har jag sett det förekomma på dom nya medlemmarna fakttist att man attackera nya medlemar så fort dom gör nåt fel så jag tycker det är bra med åldergräns

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns något som heter COPPA, det är nog det som andra forum har. Finns även här men det är inte aktiverat. Så här står det:

You may change the configuration below. Note, enabling COPPA on your board will require children under the age of 13 to get parental consent via a faxed or mailed form.

Please check the data you are entering before submitting the changes

Låter lite väl grymt tycker jag... bättre med ett eget system...

Men COPPA verkar vara något internationellt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyker absolut att vi ska ha åldersgräns....

Är man 12 år är man nog ganska mogen för Gta-spelen...

och spelen kommer bli mer våldsammare och grafiken bättre...

i tex. Gta var blod inget ....bara slå ner en människa och så...

om du tänker på gta och gta vc så ser du en skillnad ..så grafiken kommer bli bättre och verkligare...

Vi skiver också sånt som småbarn inte fattar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...