Jump to content

GTAsajtens Nyheterbrev


Arman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jo kanske det, jag är i full gång med att bygga det nya systemet för medlemmar där forumet ska sammarbeta lite med GTAsajten.

Man kanske skulle ha ett nyhetsbrev som skickades ut en gång i månaden med de viktigaste nyheterna, men jag vet inte...

Just nu håller jag på och testar mailsystemets gränser. Tänkte nämligen skicka ett mail till alla medlemmar (1500!) när reglerna är skrivna och systemet mellan forumet och GTAsajten är klart.

Jag kommer bli tvungen att mailbomba mig själv med 1500 mail för att se om det fungerar... världen är grym ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tar för givet att du inte har tillstånd till detta ^_^

Vad! skulle du skvallra gråtande för Hultenius eller! (om han inte visste om det förstås).

Jag andvänder inte warez, jag bryter inte mot forumslagen och jag frågar Hultan för sådana här topicar FÖRST! Så va f*n vill ni mig egentligen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad! skulle du skvallra gråtande för Hultenius eller! (om han inte visste om det förstås).

Jag andvänder inte warez, jag bryter inte mot forumslagen och jag frågar Hultan för sådana här topicar FÖRST! Så va f*n vill ni mig egentligen!

ok...sorry för det jag skrev...hoppas du förlåter mig...och det låter väldigt bra...bra topic...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska alla snacka sk*t direkt när jag har postat en väldigt bra topic (tycker jag).

Ni får väl stötta mig för att jag gör något för GTAsajten! SKÄMS!!!

Jag tycker det var bra gjort av dig... ^_^

Nästa gång något är ovisst kan man väl använda Pm isätllet för att bråka, då reds ju saken i fråga ut fortare... (oftast) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...