Gof

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

17 inlägg i denna tråd

Någon som lirar? 

Jag vann min första för några dagar sedan. Har ca 15h spelade, och det är askul. Tänk er DayZ men utan zombies och mer snabbt spel. 

1 person gillar detta

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Fasligt populärt spel på senaste tiden, men ingenting för mig. Springa runt i en halvtimme och plocka prylar, döda en snubbe och sen dö själv. Rinse repeat. Njäe, jag har för dåligt tålamod. :P

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har tappat alla mina CS:GO-polare till detta spelet. :(

Mitt grafikkort och datorn i allmänhet är för kasst så kan inte spela PUBG utan skitmycket lagg så kan inte vara med och panga heller.

Får bli att dominera när jag skaffar ny dator. -_-

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Jag testade det för första gången idag. Det visar sig att det var betydligt mycket roligare att spela än att titta på någon annan som spelar vilket är vad jag gjort (streams). :P

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
2017-08-18 at 17:59, Flaskan skrev:

Har tappat alla mina CS:GO-polare till detta spelet. :(

Mitt grafikkort och datorn i allmänhet är för kasst så kan inte spela PUBG utan skitmycket lagg så kan inte vara med och panga heller.

Får bli att dominera när jag skaffar ny dator. -_-

Köpte faktiskt spelet och drog hem det trots att allt i min burk är under Minimum-rekommendationen för grafiken men det funkar ändå att spela!

Det är i början av gamesen när man hoppar fallskärm som det laggar som fan och när jag väl landat händer det väldigt ofta att jag inte kan röra mig på 10-45 sekunder beroende på hur fort allt renderar. Efter det brukar det dock rulla på hyfsat felfritt, även om FPS:en inte är optimal.

Har lyckats vinna en solo, dock third-person så känns inte så fräsigt. Nu mera spelar jag bara first person solo, duo och squads. Har inte lyckats vinna någon än men igår och idag har jag kört kanske 10 games och kom topp 10 i 8 stycken av dem.

Väldigt kul spel som det är lätt att försvinna in i och tappa bort tiden helt av!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Indeed. Har börjat vinna matcher rätt ofta nu när man fått upp några timmar. Knippade in min första på fpp igår, och då var man stolt allt.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Nu finns det stats till FPP! Och lite nya städer i nordöst, ett nytt vapen, och annat kul. Hur gillar ni patchen?

Sneaky 100% winrate på NA. Kappa.

tolhGea.jpg

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
4 timmar sedan, Gof skrev:

Nu finns det stats till FPP! Och lite nya städer i nordöst, ett nytt vapen, och annat kul. Hur gillar ni patchen?

Sneaky 100% winrate på NA. Kappa.

tolhGea.jpg

Är det ute på riktigt nu eller, och inte bara testserver?

Jag tycker det är löjligt att de har testserver till ett pre-relase spel... Test på testet. Jag gillar verkligen idén med det här spelet men fan vilket krabbigt utförande det är, buggigt, icke-responsivt och fult. Ändå kan man inte sluta spela. :P

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Har fått 4 stycken chicken dinners på de 3 senaste dagarna på EU Solo FPP. Pangar på rätt bra och kommer högt i nästan alla games jag spelar nu.

Lyckats knö mig in på #196 overall på leaderboarden för EU Solo FPP.

a4f03f3f73.jpg

dfc448eaec.jpg

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Efter 40 timmar och många andra/tredjeplatser fick jag äntligen min första vinst :) duo, men min lagkamrat dog halvvägs in med 0 kills. Jag lyckades överleva hela vägen och vann med 6 kills. När det var 3 kvar var det jag mot en duo! :D

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

mumble://cosmokramer.duckdns.org,:64738/?version=1.2.0

Bara dyka in om ni vill lira. Är det någon där, så är det nog gibb på g!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Gäst
Du är inte inloggad och ditt inlägg kommer därför att registreras som ett gästinlägg. Logga in om du har ett konto.
Skriv inlägg...

×   Du har kopierat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor