Jump to content

Topplistan


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Gokväll/natt kära forumiter!

I sann julanda är det dags att dela ut någon som bäst kan beskrivas som årets julklapp! Låt mig presentera... topplistan!
(sorry @Henkibojj... ingen ny editor detta år heller...)

Topplistan är tänkt att driva ut det bästa av oss! Så vänta er vuxenmobbning i världsklass, illegala pakter och ett gäng okynnes-avstängningar. Allt för att nå det ultimata målet, att bestiga forumets topplista!

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var det värsta. Då är det slut på mobilsurfing för min del, jag orkar inte lägga femton minuter på ett meddelande som knappt är längre än detta. Editor som hänger sig så fort det infogas en smiley, quote, länk eller youtubevideo. Lika bra, jag tyckte om tiden 2004-2009 då man aktivt gick till en dator/datasal några gånger om dagen/veckan för att kolla om det hänt något, istället för att slött kolla mobilen en gång i halvtimmen.

Vad listan beträffar så: Kul! :) Det ska nog kunna få fart på saker, om man är lika mycket achievement-hunter* som jag.
(* kalla mig inte Unter)

Och just det... Tävlingen.

;)

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 timmar sedan, Kebab skrev:

Jag upplever inga

  Dölj innehåll

problem

, @Henkibojj

Vad har du för mobil, operativsystem, inmatningsprogram och webbläsare? Jag vet att min mobil (S2) är gammal men saker fungerar varken på den inbyggda läsaren eller i Firefox. Det hjälper inte att växla mellan Swype och Samsungs tangentbord. Bara på PC flyter allt som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2016-12-26 at 13:33, Henkibojj skrev:

Vad har du för mobil, operativsystem, inmatningsprogram och webbläsare? Jag vet att min mobil (S2) är gammal men saker fungerar varken på den inbyggda läsaren eller i Firefox. Det hjälper inte att växla mellan Swype och Samsungs tangentbord. Bara på PC flyter allt som det ska.

Nexus 5, Android 6.0.1, Swiftkey och Chrome. Jag skulle faktiskt tro att du inte får problemet med en telefon som är någon generation nyare...

2016-12-28 at 00:32, Siana skrev:

Hahaha, vänta, browsar jag fel eller är det här det med gillade inlägget i GTAsajtens historia? 

 

Har för mig det var @Kebab som lyckades pumpa likes till det inlägget :P 

Jag kan ha haft ett finger med i spelet där, ja... :whistling: 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...