Jump to content

Hjälp med att ta bort rynkor!


gtagirlyboss
 Share

Recommended Posts

hej forumet! Jag är en tjej och jag har ett stort problem. min bror brukar spela gta när

Jag är bortrest, och då har han flera gånger irriterat mig Med att lägga till en massa rynkor och få fult ansikte! Jag har

Pratat med han och sagt att han inte får,men han skicka nyss ett sms till min syrra med slutet

: och hälsa ***** att jag inte ska röra hennes gtagubbe bara lägga till mer rynkor ;).

Jag blir så arg! Ska hem om 2 veckor och behöver tips på hur jag ska göra! Säg inte "prata med han"

Utan typ gå till... Och beskriv hur! Det är jävligt jobbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej och varmt välkommen till forumet! :)

Jag skulle vilja veta om det är i GTA Online det här handlar om eller om det är i storyn i single player? Vad jag vet finns det inga sätt att ändra sådant utseende i kampanjen, och ganska små möjligheter i onlineläget. Testa om du kan ändra något sådant i pausmenyn i Online och gå till Character Select. Där, om någonstans, borde det finnas alternativ för att ändra utseende. Vad jag vet får man bara ändra en gång, men jag kanske har fel.

Lycka till! :)

Hmm varför skpade du tråden i gta v delen?

Vad pratar du om? Klart det ska ligga i V om det är GTA V/Online det gäller?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...