Jump to content

Fallskärmen


Complex
 Share

Recommended Posts

Tidernas mest idiotiska fråga kanske.. Men. Jag står nu uppe vid det där tornet vid dammen Och har utsikt över hela staden. Planen är att hoppa ner och glida in mot staden med fallskärmen, MEN.. Hur i hellsike väljer man den från vapenhjulet? Jag har den och den finns till höger bredvid sniper..

Jag vill ju hoppa och överleva färden till staden, inte vakna på sjukhus i staden.

Tack på förhand.

Redigerad av Complex
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tidernas mest idiotiska fråga kanske.. Men. Jag står nu uppe vid det där tornet vid dammen Och har utsikt över hela staden. Planen är att hoppa ner och glida in mot staden med fallskärmen, MEN.. Hur i hellsike väljer man den från vapenhjulet? Jag har den och den finns till höger bredvid sniper..

Jag vill ju hoppa och överleva färden till staden, inte vakna på sjukhus i staden.

Tack på förhand.

Bara hoppa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp bara att hoppa :D

Men asså det ser så jävla fult ut när fallskärmen trollas fram direkt när man hoppar. Fast man tar ju upp granatgevär från jeansen också..

Vill bara förtydliga att jeansfickor och fickor i allmänhet i GTA fungerar på samma sätt som Perkin's tält i Harry Potter:

Blev lite off-topic där..Men, ta fram "weapon wheel". Ser du en ikon till höger om "hjulet" föreställandes en fallskärm är du good to go ;)

post-17712-0-63998000-1381423901.jpg

Redigerad av eetfuk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt så har jag redan fallskärmen, jag ville bara ha klartecken från panelen om hur jag skulle gå till väga. Jag forstod nästan att det bara var så simpelt som att hoppa. Jag står föresten kvar på samma ställe då jag somnade här i soffan igår med spelet på. Så ska nu testa att hoppa och se om jag antingen vaknar på sjukhuset eller inte. Jag tackar iaf ödmjukast för hjälpen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt så har jag redan fallskärmen, jag ville bara ha klartecken från panelen om hur jag skulle gå till väga. Jag forstod nästan att det bara var så simpelt som att hoppa. Jag står föresten kvar på samma ställe då jag somnade här i soffan igår med spelet på. Så ska nu testa att hoppa och se om jag antingen vaknar på sjukhuset eller inte. Jag tackar iaf ödmjukast för hjälpen. :D

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte ifall det var jag som failade med tajmingen, men det kändes som att han bara tog ett kliv framåt innan han började tumla nedåt för backen... Man dör förresten lite för lätt när ramlar utför branter...

Det har jag mest märkt med bilar som hamnar snett i flykten från snutar längs bergsknallar. Rollcage och punkafria däck är de bil-features jag försöker få till min bil snabbast möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...