Jump to content

GTAsajten Online Meetups


Mark
 Share

Recommended Posts

Tänkte att vi kan ha en tråd där vi planerar när vi vill/kan spela med varandra!

GTA Online släpps ju som sagt imorgon och förhoppningsvis är det inte alltför buggigt så vi kan ha en meetup!

Så jag föreslår imorgon (1/10) 20:00, mest bara lattja runt och kanske racea mot varandra!

Låter det som en plan, ni som spelar på PS3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Var var det jag sa". Ingen shocker i och för sig... tror det är ganska optimistiskt med helgen, nästa helg kanske?

Haha, nä, det är sant. Har inte ens göra min karaktär på hela dagen.

Jag tänkte eventuellt nu till helgen, men det beror ju helt och hållet på hur det går för Rockstar Games. Kan lösas jättefort, eller så tar det hela veckan. Vem vet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi hoppas att allting fungerar till helgen? Styra ihop en meetup på t.ex lördag eller söndag?

jag vill, jag vill! Röstar på fredag kväll eller lördag.

Har ännu inte lyckats skapa en karaktär, så jag har mycket att se fram emot.

Någon som känner till hur man kommunicerar med varann? Finns det en voip in game eller körs det via XBMC?

Jag tänkte ordna en mikrofon innan meetup.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer förbi introvideon och ska precis göra första uppdraget, som är ett race verkar de som. Men de kommer bara upp att jag inte kan starta "jobbet" och oöm jag vill återvända till gta online, och där får jag felmedd att de inte går att joina... Så frustrerade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer förbi introvideon och ska precis göra första uppdraget, som är ett race verkar de som. Men de kommer bara upp att jag inte kan starta "jobbet" och oöm jag vill återvända till gta online, och där får jag felmedd att de inte går att joina... Så frustrerade.

Samma här, men det verkar som att det är det vanligaste problemet folk drabbas av, näst efter att inte komma in över huvud taget. Jag fick min gubbe sparad iallafall, jag är nog rätt nöjd med honom :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer förbi introvideon och ska precis göra första uppdraget, som är ett race verkar de som. Men de kommer bara upp att jag inte kan starta "jobbet" och oöm jag vill återvända till gta online, och där får jag felmedd att de inte går att joina... Så frustrerade.

Exakt samma sak hände för mig igår. Har lyckats skapat en gubbe med. Sen eftersom att jag har collectors edition så ska man ju kunna använda äldre karaktärer. Men fattade knappt något när jag skulle skapa en karaktär. Har man morsor och farsor i online eller vad? Sen när man skulle ändra på nå annsikte så bytte man hår på modern och sen när jag skulle ändra på nå annat så byttes håret igen fast jag inte rört den grejen.. Men men, man har ju tid att lära sig mer om den saken framöver.. Men jag fick iaf se intro filme och sen så skulle jag okså påbörja första uppdraget som verkade vara nå race som sagt, men då kopplade det ifrån... I vilket fall så är jag gärna med och spelar till helgen eller nästa helg..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom in. Hade massvis av gånger bara provat att starta om online på många olika sätt... Hjulet, Pause (> online > solo / go / invite only), startup men fastnade alltid vid första racet.

Provade sedan att ta bort online-uppdeteringen vilket sagts funka för vissa. Det fungerade inte för mig. Provade sedan att ta bort min karaktär och skapa en ny och därefter funkade det!

Ni som fortfarande inte lyckats komma in, prova dessa förslag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom in. Hade massvis av gånger bara provat att starta om online på många olika sätt... Hjulet, Pause (> online > solo / go / invite only), startup men fastnade alltid vid första racet.

Provade sedan att ta bort online-uppdeteringen vilket sagts funka för vissa. Det fungerade inte för mig. Provade sedan att ta bort min karaktär och skapa en ny och därefter funkade det!

Ni som fortfarande inte lyckats komma in, prova dessa förslag!

Provat det mesta men inte allt.

Provar allt igen nu... wish me luck :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur tar man bort uppdateringen?

PS3? Gå till game data, ta bort GTAV filen som är minst. Inte den på 8gb.

EDIT: OMG OMGOGMOGMGOMGMOOG MOMO GO JAG KOM FÖRBI SKITEN! Förlorar dock racet nu när jag skriver detta.. MEN JAG ÄR FAN INNE NU HOPPAS JAG

Finns det nåt man absolut borde undvika för att minska risken för att det ska krångla ännu mer?

Vem fan är iLinus och varför dödade idioten mig?

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...