Jump to content

GTAsajten Online Meetups


Mark
 Share

Recommended Posts

Funkat typ perfekt sen 22 igår kväll, hoppas det funkar lika bra eller bättre från och med nu :D

En meetup låter bra, men hur gör man? Antar att det går att skicka invites eller hålla ihop på nåt enkelt sätt?

Under GTA Online-menyn så finns "Crew session", det innebär att alla som är med i crewet GTASajten kan joina.

Bestämmer vi bara någon ansvarig som lägger upp Crew-sessionet och vilken tid så ska resten kunna joina "Play with crew"/bli inbjudna.

För min del går det bra från 19:00 och framåt.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte införskaffat mig någon ny mic än. Men jag hänger efter er och så lyssnar jag vad ni säger så funkar det nog ändå.

Förövrigt tycker jag spelet flyter på bra nu efter uppdateringen som kom idag.

Får tyvärr göra detsamma jag också. Om det nu inte funkar att koppla in ett vanligt headset som används till datorn?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inne men lyckas inte få tag på någon i crewet. Har ni lust att lägga till mig? Nickar iLinus på PS3:an.

PSN är nere av någon anledning för mig, tar mig inte in igen.

Men jag addar dig så fort jag tar mig in igen, om inte annat kan vi ju alltid ha en ostrukturerad meetup inne på någon random server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får tyvärr göra detsamma jag också. Om det nu inte funkar att koppla in ett vanligt headset som används till datorn?

Vad som helst som är bluetooth eller USB ska funka, något 3,5mm-uttag finns inte. Om du råkar ha en gammal Singstar-adapter kan du dock använda den i USB-uttaget och använda 3,5mm-headsets.

Ni som menar att PSN är nere, har ni uppdaterat PS3-firmware till 4.50 som kom igår?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...