Jump to content

20 Nya Screenshots från Fansites!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh................ så jävla snart!!!!!!!!!!

Undrar om man kan segla?

... för visst går motorer att stänga av?

Tvekar på det tyvärr. Men kanske? Håller man in Y / Triangel när man är i ett fordon så stängs det av helt... åtminstone i GTA IV.

Måste säga att jag älskar det faktum att vi på RockstarBase fick en bild. Visst, vi har fått det förut också, men det är alltid lika kul. Jag vattenmärkte och postade den, och nu är den snart över hela internet. :rolleyes:

Underbart hur Rockstar Games verkligen stöder sina fans!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvekar på det tyvärr. Men kanske? Håller man in Y / Triangel när man är i ett fordon så stängs det av helt... åtminstone i GTA IV.

Måste säga att jag älskar det faktum att vi på RockstarBase fick en bild. Visst, vi har fått det förut också, men det är alltid lika kul. Jag vattenmärkte och postade den, och nu är den snart över hela internet. :rolleyes:

Underbart hur Rockstar Games verkligen stöder sina fans!

Finns det någon bild där en segelbåt inte har seglet uppe?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte. Du har rätt... I IV hade segelbåtarna seglet nere. Konstigt... Undrar hur man styr dem då? Undrar om det faktiskt finns vind som påverkar, eller om man kör precis som vanligt bara att det inte finns något motorljud?

Vind hade varit jäävligt cool faktiskt, ytterligare en sak som skulle kunna förhöja/förarga när man flyger, seglar(!) eller jagar någon med en motorcross på bergstopparna!

I övrigt är det tyvärr ganska vanligt att man har seglet uppe och trots det går för motor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte. Du har rätt... I IV hade segelbåtarna seglet nere. Konstigt... Undrar hur man styr dem då? Undrar om det faktiskt finns vind som påverkar, eller om man kör precis som vanligt bara att det inte finns något motorljud?

Läste någonstans att plan faktiskt kan hamna i turbulens och att vinden påverkar flygningen. Vågar inte säga att det är 100% säker fakta men ska försöka hitta källan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vind verkar faktiskt kunna ha en fuktion i spelet, kollar ni IGNs senaste videos från GTAweek så berättar han ena om hur han misslyckats med att landa uppe på mount chilliad pga av Sidovindar som fick honom ur balans och ledde till att han krascha om jag inte minns fel.

Sjukt snygga bilder. Om exakt 7 dagar vid denna tidpunkt så är man Påväg hem med sitt ex av spelet om man inte t.o.m redan spelar ! De enda jag vill ha mer nu innan release är officiella kartan !

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kunde väl köra upp en bil på rampen men att senare köra iväg gjorde att bilen fastnade i luften, har jag för mig.

Undrar om de har med en Skycrane? :D

id_ch54_tarhe_tank_700_1250969_0.jpg

A man can only dream. Hade varit sjukt tungt med en sån. Och jag tror lastbilarna kommer kunna frakta bilar då de setts i ngn trailer när bilarna flyger av en efter en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...