Jump to content

Läs om den första förhandstitten av GTA V.


DizzY
 Share

Recommended Posts

älskar verkligen att läsa dessa artiklarna, kommer fortf ihåg när jag läste den första ifrån IV och dom beskrev det perfekt, precis som spelet faktiskt visade sig bara. Även denna gången känns det som de berättar allt man vill höra, alla höga förhoppningar verkar faktiskt hålla.

Världens storlek har jag varit tveksam om, ytmässigt då. men nu är jag verkligen inte det längre och ser bara framemot alla kommande speltimmar!

har någon några favoritdelar ifrån artikeln så posta gärna! :)

Någon som vet om webhallen i Malmö kommer ha nattöppet? försökt ringa kundtjänsten flera ggr men alltid långa köer utan ngn ungefärlig kötid.

har nämnligen bokat där då dom e väldigt billiga jämfört med majoriteten, men skulle kanske va värt att lägga en extra hundring för att få spelet 10h tidigare och spela natten lång..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas flygmekaniken är bra, det är inget kul om det blir för lätt eller för stelt. IV var okej, inte mer, men när de säger att det blir lättare undrar jag om det inte tar kål på känslan. I BF3 är det svårt att bli duktig pilot och just därför är det så roligt att profilera sig som det. Hade tänkt satsa hårt på flyg i GTAO, jag vill att det ska vara smått exklusivt. Nåväl, de ekonomiska aspekterna kanske löser problemet :)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket stad som inte syns, sen får man tänka att man är en liten myra där nere ;)

Jag menade förstår mer distansmässigt, att den e liten för man verkar va ovanligt högt upp för att va ett GTA spel.

Staden i sig ser lagom stor ut imo, och som du säger- man ser inte ens hela där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...