Jump to content

Lunatik Taktikt iPhone 5 case


Xersize
 Share

Recommended Posts

Hej!

Har gått och kärat ner mig i detta skal något fruktansvärt och även hittat det för ett bra pris. Men jag undrar om någon har någon erfarenhet från det, för det enda som hindrar mig från att beställa en är att jag inte vet om mina Beats By Dre-lurar får plats då sladden ser ut som den nedre på den här bilden istället för den traditionella övre. Någon som vet med mer säkerhet?

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Har gått och kärat ner mig i detta skal något fruktansvärt och även hittat det för ett bra pris. Men jag undrar om någon har någon erfarenhet från det, för det enda som hindrar mig från att beställa en är att jag inte vet om mina Beats By Dre-lurar får plats då sladden ser ut som den nedre på den här bilden istället för den traditionella övre. Någon som vet med mer säkerhet?

Tacksam för svar!

Om du har Solo HD kan du ju bara byta plats på kablarna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wtf??????????????? Över 1000 kronor för ett skal? Vad är poängen med det? Extra hållbart? Till vilket pris har du hittat det?

Hittat det för cirka 595kr i butiker, jag kan få det för 450kr. Var såg du det för 1000kr?!

En ren och skär gissning säger mig att du kommer få vänja dig vid monoljud ifall du köper det skalet. Känner du dig lite händig med lödtången kan du köpa en 3,5mm plugg och byta ut nuvarande. Kostar kanske 30kr på Kjell & Co.

Ljudet gör mig inget så länge jag kan plugga i mina hörlurar, använder dom konstant. Väldigt sällan jag använder telefonens högtalare.

Om du har Solo HD kan du ju bara byta plats på kablarna. :)

Tyvärr, kör Beats Tour.

Skalet ser ju rätt schysst ut, men har man verkligen någon användning av det såvida man inte jobbar på sågverk?

Jag som jobbar som väktare vill gärna känna att telefonen håller om jag skulle hamna i brottningsmatch med någon typ, eller om man tappar den. Är ju inte direkt bra kvalitet på själva telefonen när det gäller tapp-risker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...