Mark Skrivet 26 juli, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2013 Adam_ak kraschar "George Foreman's KO Boxing". Underbar bild när han får en kram av Naegleria! SGDQ2013 Livestream och schema för hela eventet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Suger på GTA =///////////////// http://www.youtube.com/watch?v=RoV2qcoTXX8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2013 Vill bumpa den här tråden för att påminna om våra fina streams (also jag behöver viewers (((( ) Mainar Dota men spelar fruktansvärt mycket annat utifrån det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2014 (redigerad) Imorgon börjar AGDQ (Awesome Games Done Quick)! Här har ni länk till kanalen Här har ni schemat för hela evenemanget IT'S ON Redigerad 5 januari, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Werster missade världsrekordet i Pokémon Soul Silver med 7 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2014 Nu är AGDQ så gott som över. $1,000,000 fick de ihop! Najs! Cosmos speedrun var höjdpunkten för mig. StarCraft 2-runnen var däremot bland det tråkigaste jag varit med om, led i en timme innan jag somnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2014 StarCraft 2-runnen var däremot bland det tråkigaste jag varit med om, led i en timme innan jag somnade. lol what... speedrunnar folk.... nej jag ger upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 februari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2014 http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon Det här är fan det roligaste jag varit med om på länge. Det är en slags bot som följer kommandon som folk skriver i chatten (upp, ner, vänster, höger osv) och det blir fullkomligt kaos. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2014 Jag som inte brukar kolla på streams kollade in CS:GO gruppen Sverige och hittade en stream med en kille som streamar när han spelar CS och WoW dessutom har han en CP skada. Jävligt stolt över att se det han gör första gången jag ser detta med en just som har en CP skada big up! http://www.twitch.tv/filip9393 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2014 Ska försöka börja streama igen, har kirrat in nightbot på kanalen och enablat songrequests nu så folket som checkar mig kan ta del av streamen och chilla med skön musik. Längesen jag streama nu, men imorn då jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2014 Jag som inte brukar kolla på streams kollade in CS:GO gruppen Sverige och hittade en stream med en kille som streamar när han spelar CS och WoW dessutom har han en CP skada. Jävligt stolt över att se det han gör första gången jag ser detta med en just som har en CP skada big up! http://www.twitch.tv/filip9393 Kika in therealhandi på twitch om du vill bli riktigt imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2014 SGDQ2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2014 SGDQ2014 Vad är det som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2014 (redigerad) Vad är det som händer? Summer Games Done Quick. En av höjdpunkterna inom speedrun-communityn. Redigerad 22 juni, 2014 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2014 Summer Games Done Quick. En av höjdpunkterna inom speedrun-communityn. Aha, jag trodde det var något speciellt i själva streamen som hände. Något stort spel som fick ett nytt världsrekord eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2014 Aha, jag trodde det var något speciellt i själva streamen som hände. Något stort spel som fick ett nytt världsrekord eller så. Inte än! Informerade bara om att det precis dragit igång. Tyvärr väldigt lite GTA på schemat i år. Varken Adam_AK eller Joshimuz kommer finnas där, däremot så kommer en GTA 2-run att hända. Här har ni schemat också: https://gamesdonequick.com/schedule Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2014 Inte än! Informerade bara om att det precis dragit igång. Tyvärr väldigt lite GTA på schemat i år. Varken Adam_AK eller Joshimuz kommer finnas där, däremot så kommer en GTA 2-run att hända. Här har ni schemat också: https://gamesdonequick.com/schedule Åh, jag ska helt klart spana in Crash Bandicoot: Warped som är spelet efter Super Mario 3D World, har spenderat hutlöst många timmar i det spelet, ska bli skoj att se hur dålig man egentligen var. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2014 Fish Plays Pokemon Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2014 Fish Plays Pokemon Japp. That's gold Jerry, gold! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2014 Nu har Google köpt upp Twitch och redan har det börjat fuckat upp hur Twitch funkar. Som tur är har inte själva livestreams blivit påverkade ännu, men VOD's totalt fucked. Google har ju bottar som söker efter copyright skyddat material i videos, typ musik etcetc Vad bottarna gör är att dom letar i chunks av 30 minuter, och hittar dom nånting som är copyrightat så muteas den chunken helt och hållet. Videon är fortfarande spelbar men inget ljud finns under den delen av VOD'en. Detta har påverkat en del turneringar redan och jag tror det kommer bli värre ändå. Känns lite som det blir R.I.P Twitch snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts