Jump to content

Streams


Mark
 Share

Recommended Posts

Satt och kollade lite i natt, men tröttnade när han missade världsrekordet på grund av Cherry Popper-uppdraget. Blev nästan lika frustrerad som honom. :P

Vet du om han slog något världsrekord sen?

Nej det gjorde han inte. Han slog dock sitt personbästa under de 24:h. Ca 1 minut bakom WR om jag inte är helt fel ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har startat upp en ny twitch, var inte fullt nöjd med den gamla (mest namnet som var cp och det går inte att byta numera verkar det som)

Så för er som följde mig innan, släng gärna en follow på http://www.twitch.tv/kindredmcguigan

Kvällen i ära ska jag slå igång en Dark Souls stream om ett litet tag, kommer ragea som fan, men ähh vafan, måste ju inviga :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Racet är utan att planera i förväg! Världsrekordet ligger på 9h i segment (dvs du kan spara och ladda och ingen tid har gått) men det lär ta någon timme ytterligare utöver det.

Nja, vet inte riktigt om det stämmer. Det är många som sitter och "pluggar" in vart alla packets är och planerar vilka uppdrag som ska göras i vilken ordning för att det ska bli bäst tid.

Basically, racet är att klara av Vice City 100% på snabbast tid, du får göra vad du vill förutom modda, fuska eller dylikt. Här om dagen satt Adam_ak och försökte lista ut en ny route för uppdraget han samlar pengar på.

Men jag planerar att sitta och titta på det hela med massor av godsaker! Ska bli episkt. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, vet inte riktigt om det stämmer. Det är många som sitter och "pluggar" in vart alla packets är och planerar vilka uppdrag som ska göras i vilken ordning för att det ska bli bäst tid.

Basically, racet är att klara av Vice City 100% på snabbast tid, du får göra vad du vill förutom modda, fuska eller dylikt. Här om dagen satt Adam_ak och försökte lista ut en ny route för uppdraget han samlar pengar på.

Men jag planerar att sitta och titta på det hela med massor av godsaker! Ska bli episkt. :>

De stora streamarna på VC, som även planerat racet ska köra utan att träna (till stor del) i alla fall. Det är i alla fall vad som sagts förut på IRCn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...