Jump to content

Långa YouTube-videos


Siana
 Share

Recommended Posts

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Kan tipsa om subredditen /r/fullmoviesonyoutube, känns som att den passar här. smile_1181703_0.gif

Plockar en del guldkorn därifrån ibland och postar här!

12 Angry Men i min trådstart fungerar inte längre, så då postar jag om den här så har ingen någon ursäkt till att inte se den.

http://www.youtube.com/watch?v=mzPll63y2b0

Se den, för tusan! En av mina absoluta favoritfilmer, och då vet nog de flesta här om att jag generellt sett gillar lite mer... hjärndöda filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Mark Hamill (Luke Skywalker/The Joker) bjuds in till Oxford för att prata om Star Wars ep IV, delar av V och VI samt vissa aspekter av VII. Mycket handlar också om hur man blir skådespelare samt hur det kom sig att han blev röstskådespelaren till The Joker i de tecknade serierna. Fantastiskt intressant person och fastän han glider in i helt andra samtalsämnen (vilket brukar kunna vara lite jobbigt) så är det väldigt underhållande.

Plus, han får en fråga om Lukes koppling till Rey, och får slingra sig rätt duktigt. Svaret kommer egentligen aldrig men det var roligt att se ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Noah Caldwell-Gervais, med sin serie "A thorough look at", briljerar igen. Det här är en återblick/review/sammanfattning av Starcraft 1, Brood War, SC2 WoL, SC2 HotS och SC2 LotV, späckat med intressanta synsätt. Det handlar till allra största del om storyn och spelen i allmänhet; inte om multiplayer.

Jag har själv aldrig kommit längre än SC1 halvvägs in i Protoss, som längst, eftersom det är ett rätt svårt spel när man är 11. Sedan dess har jag inte haft tålamodet att köra igenom allt. Just nu försöker jag genomföra mitt löfte att klara hela Warcraft 2 + Beyond the Dark Portal, och denna gång ska det ske. Jag har klarat Human och Orc i huvudspelet och jag är någonstans i slutet på Human i expansionen. Därefter kanske det blir SC1 inklusive Brood War. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jason Alexander, mest känd som George Costanza i Seinfeld, intervjuas i två timmar och berättar alla möjliga saker om hur han kom in i skådespelarbranschen, massvis med anekdoter om Seinfeld-serien, hur hans drömmar om att få Tony Award gick, och en hel del personliga berättelser om hur det var att växa upp för honom. Bland annat berättar han att han brutit armen på en rånare vars pistol sköts tom rakt framför ansiktet på honom. Mycket underhållande, väldigt personlig och oerhört gemytlig intervju. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...