Jump to content

Hur lägger man till ett lösenord för skärmsläckare?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Undrar lite kort hur man får lösenord på skärmsläckaren.

Hittar bara att man kan lägga lösenord när man är i energi-spararläge (alltså när datorn slocknar) eller vid start av datorn.

Skärmsläckaren går igång efter 5 minuter, så det hade varit bra att ha ett lösenord för att förhindra att Leo trycker på tangenter mm och efter 10 minuter stängs skärmen av. Även i det läget skall det vara ett PW

Har Windows 7

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte vänta i två dagar, bygga upp alla 25 problem och skriva alla i en och samma tråd?

Har övervgt att inte skapa en tråd när jag fått nått problem, utan söka hjälp irl av nån kunnig kompis istället. Men det råder inte överflöd av trådar här, så att det skapas trådar kan bara ses som positivt. Men jag förstår din tankegång, helt klart

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har övervgt att inte skapa en tråd när jag fått nått problem, utan söka hjälp irl av nån kunnig kompis istället. Men det råder inte överflöd av trådar här, så att det skapas trådar kan bara ses som positivt. Men jag förstår din tankegång, helt klart

Skit i honom. Du gör helt rätt, fler trådar är alltid bra. En annan väldigt, väldigt bra grej är att man kan söka efter enskilda trådar i efterhand och se att ett och samma problem har en helt egen tråd. Finns inte en jäkel som går in i "HJÄLP, 25 problem i samma tråd, fixa nu!!" om de undrar efter lösenordsskyddade skärmsläckare nån gång i framtiden.

Keep up the threadstarting. -_-

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...