Jump to content

The Walking Dead


Umberto
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Spelade precis klart episod fyra på iPad. Fy så bra det här spelet är, man fångas verkligen av valen och stressen! Är det någon som vet ifall Collectors Edition till 360 kommer till Sverige? Jag MÅSTE ha.

Med tanke på hur bra kritik spelet fått tror jag det är sannolikt.

Sista episoden, alltså, fan. Ingen annan som spelat det här?

Jodå, jag spelade den sista för ett par dagar sedan. Jag är inte den som gråter till film och spel men jag får medge att slutet var mycket rörande... Överlag var ju hela serien sjukt bra och den översteg alla mina förväntningar men jag tycker ändå att de två sista episoderna var snäppet sämre än de andra. Episod 5 var så kort att den borde hört till 4an.

Men som sagt, ett av de bästa spelen på länge. Längtar till säsong 2.

Spoiler

Sågade ni förresten av armen?

I did.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

400 Days, en fristående dlc-episod är på gång. Man spelar fem personer och deras berättelser kan spelas i valfri ordning. De val man gjorde i den första säsongen kommer att få konsekvenser i 400 Days och det man gör i spelet kommer att påverka säsong två som kommer i höst.

Wee.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

400 Days, en fristående dlc-episod är på gång. Man spelar fem personer och deras berättelser kan spelas i valfri ordning. De val man gjorde i den första säsongen kommer att få konsekvenser i 400 Days och det man gör i spelet kommer att påverka säsong två som kommer i höst.

400 Days finns på Steam nu! 4,99€.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...