Jump to content

Festivaler 2012


Tweak
 Share

Recommended Posts

Way Out West släppte

Azealia Banks (US)

Feist (CAN)

The War On Drugs (US)

Biljetterna till årets festival släpps den 26:e Januari, då lär dom troligtvis släppa en headliner, Björk ska spela på Öyafestivalen i Norge som även i år ligger samma helg som WoW, så det är välö en het gissning i nästa släpp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jay-Z och Kanye till Oslo 28:e maj. Ryktas om Stockholm dagen efter, vore så perfekt med Dans Dakar 26e och 27e och sen Watch the Throne 29e.

Dans Dakar-kopplingen får motivera festivaltråden..

Mmm, vore ju ganska sinnessjukt jävla kalasbra. Ses på Dans Dakar förresten!:P

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag Emmaboda, Hultsfred, Dans Dakar och Way Out West bokat! WoW har på en halvtimme sålt lika mycket som de gjorde på tre månader 2011.. Så sjukt. De ska ha personliga biljetter i år så se till att köpa om ni vet att ni vill åka.

Om jag lyckas få in Summerburst Göteborg och Roskilde på det här blir det en riktigt fin festivalsommar.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att inte WoW släppte lite band i samma veva som biljettsläppet, ska göra allt jag kan för att komma iväg på den festivalen i år, har inte vart där på två år nu, planerna har gått i kras varje jävla år.

Jag och två arbetspolare tänkte köpa en endagsbiljett till Hultsfred för Stone Roses (dom är från Manchester och uppvuxna med Stone Roses) Dans Dakar verkar inte komma upp i samma klass som förra året, så jag hoppar nog det i år.

Ska försöka åka på EDC i Las Vegas i september också nu när dom kommer köra en extra festival i september. Verkar fett!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk verkar svinglada över Mumford & Sons. Jag har själv aldrig hört dem, men kan än en gång konstatera att Hultsfred bara mosar på med sina släpp!

njut!

Grymt släpp igen av Hultsfred, ja. Men jag tror ändå inte att jag spräcker Hultsfredsoskulden i sommar heller, har så mycket annat jag ska på redan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...