Jump to content

Nytt forum för Grand Theft Auto V


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Hur länge tror ni nu innan nytt folk dyker upp nu när vi har V forumet? Men jag tror bara dem kommer komma göra nån tråd sen är dem borta. Man har ju sett det i IV forumet dem som skulle ha hjälp med nåt när de hade fått hjälp så har man inte sett skymten av dem.

Men hoppas dem väljer att stanna denna gång.

Det har det redan talats om, ifall mitt minne inte sviker. Svaret var (kanske) att tråkiga och oengagerade svar till frågor och dålig aktivitet i GTA-delen (över huvud taget) inte känns välkomnande. Själv är jag inte aktiv i GTA-världen över huvud taget så jag vet inte hur det var innan IV släpptes bland oss redan existerande medlemmar - men så jag upplever det nu verkar vi vara mer taggade än då. Förhoppningsvis blir V-forumet mer aktivt bland oss som redan är här, och på så vis kanske vi får fler medlemmar.

En sak som tas upp ofta om GTAsajten är gemenskapen vi har, men det är rätt svårt för nya medlemmar att faktiskt ta del av den kan jag tro.

Men jag vet inte säkert. Jag bara tror.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...