Jump to content

Nytt chassi


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jävlar vad ditt chassi såg .. högt ut? Ser ju ut som 2st chassin som sitter ihop tycker jag, men det är iosf bara vad jag tycker. Eller är det två stycken datorer på varandra?

Kortet får plats, så det är lugnt!

Ja jag håller med om att det är högt samt den är lite otymplig att bära med.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det jag förstod så pratade han om Am3 plattform men förstod även att en I5 processor skulle inte passa i datorn. F.ö så ser det ut såhär inne i själva chassit så jag tror grafikkortet kommer få plats

MY GOD! That's some old school full tower.

i5or fungerar inte i AM3.

Läste samma som du först, sen såg jag att det fanns ett "inte" framåt slutet av meningen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du syftar på fläktarna så är det inget fel om jag fattade ditt inlägg rätt. Sitter 6 fläktar i datorn som jag kan ställa in så det är rätt så svalt inne i själva chassit.

Nä jag tyckte bara datorn stod väldigt tätt mot väggen, funderade bara om fläktarna kan trycka ut varmluft därifrån :P

Men iofs så har du inte några riktiga element i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä jag tyckte bara datorn stod väldigt tätt mot väggen, funderade bara om fläktarna kan trycka ut varmluft därifrån :P

Men iofs så har du inte några riktiga element i datorn.

Ah då förstår jag. Det är inte så tight runt datorn har skjutit databordet en bit ifrån vägen för den ska få ut någonlunda varm luft

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...