Jump to content

Hjälp med födelsedagspresent


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Hejsan skulle vilja ha hjälp med att hitta en födelsedagspresent åt min systerdotter som fyller 4år. Mamma sa hon önskade sig nån dokumentär film om fiskar och hästar. Eftersom mamma berättade att S(Systerdottern) har börjat kolla på natur filmer om fiskar och hästar :blink: . Och hon verkligen gillar fiskar. Det jag tänkte om ni kunde tipsa om nån bra dokumentär film om Fiskar och nån bok om hästar.

Tänkte göra ett bildspel med fiskar iallafall. Jag får pengar på fredag och tänkte köpa lite presenter också. Så skulle vara tacksam om ni kunde tipsa om bra filmer med fiskar och nån bok om hästar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crack brukar uppskattas

Vad fan tillför det där tråden?

Det är inte ens kul, hade det varit nått ironiskt skämt som passat in hade det varit ok, men i det här fallet, så bara...!!!

OT: Visserligen har en del saker kanske för högt pris för din budget men det finns billigare grejer med. Annars kanske du kan lägga ihop med någon annan, som vi gör i vår släkt.

Hur som helst brukar saker här ifrån vara jäkligt uppskattat!

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta Nemo?

Alltså det jag menade nån slags dokumentär film om fiskar men kanske kan gå

Vad fan tillför det där tråden?

Det är inte ens kul, hade det varit nått ironiskt skämt som passat in hade det varit ok, men i det här fallet, så bara...!!!

OT: Visserligen har en del saker kanske för högt pris för din budget men det finns billigare grejer med. Annars kanske du kan lägga ihop med någon annan, som vi gör i vår släkt.

Hur som helst brukar saker här ifrån vara jäkligt uppskattat!

Alltså så är hon 4år gammal

Skulle inte direkt tro det om hon hade vart äldre så visst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har editerat det stod 46. Väl?

Nix, ingen edit. Det står när man editerar. ;)

Skulle inte direkt tro det om hon hade vart äldre så visst.

Jag var inte så seriös med det förslaget, var mer ett skämt till Vice iom att ungen är 4 år. ^_^

Liek this:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror dokumentärer är en aning för hardcore för en så ung person. Men om jag var hästintresserad, 4 år och flicka skulle jag gärna vilja ha en dvd-box med My Little Pony! :wub: Det finns många olika och du får dem för drygt 100 spänn hos de flesta filmmånglare. Och här har du en fiskbok! Slå¨till för fan!½ Lycka till! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...