Siana Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Jag tänkte att det kanske äntligen var dags att ge Breaking Bad en egen tråd istället för att diskutera den i tråden om TV-serier, även fast vi är väldigt få på forumet som följer den! För de som inte sett Breaking Bad är det en dramaserie med droger i fokus. Den har vissa komiska inslag men har generellt en ganska seriös stämning. Den handlar om kemiläraren Walter White som efter en cancerdiagnos kommer fram till att han vill börja tillverka metamfetamin för att inte lämna sin familj med skulder. Ganska snabbt sugs han in i allt vad kartellverksamhet och polistrubbel heter och förvandlas från en fullfjädrad mes till den framste metamfetamintillverkaren på marknaden. Serien är uppe i säsong fyra just nu och det kommer nya avsnitt varje måndag. --- Det har varit ganska lågt tempo i de senaste avsnitten, men det känns som att saker och ting kommer att bli nasty ganska snabbt! För övrigt låg det papper och saker från Gus restaurang i Gales lägenhet.. Och det är ju en kycklingrestaurang, men Gale är vegetarian!!11 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 (redigerad) Har glott mig in på säsong 3 och det verkar jäkligt nice, blev väldigt spännande vid slutet av andra säsongen där Ska kolla igenom tredje så fort som möjligt så jag kommer till fjärde! Märkte att savewalterwhite.com finns på riktigt, lite roligt Redigerad 12 augusti, 2011 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Märkte att savewalterwhite.com finns på riktigt, lite roligt Better Call Saul! -- Jag har precis kollat klart på säsong 3. Jag tyckte om Gale! : ( Tycker om serien, men känns lite tråkigt, nästan komiskt att varenda avsnitt tar hand om en katastrof för att sluta med en ny. Blev bättre mot mitten av säsong 3. Där kunde vissa avsnitt vara bra fast att de inte var i livsfara exakt hela tiden. Nu har jag inte sett något från säsong 4 än. Men det verkar gå tillbaka till det gamla stuket. Mike är däremot hur skön som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Better Call Saul! http://www.youtube.com/watch?v=vhhrkPiXZj4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 (redigerad) Glodde på hela säsong 1 sen började jag slarva så jag slutade helt :< Borde kanske dra igenom allt igen.. Minns att det var en riktigt nice serie! Redigerad 12 augusti, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2011 Dubbbelpost!11!!1! Glott på alla avsnitt nu, sjukt nice! Vill ha nästa avsnitt nao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2011 Dubbbelpost!11!!1! Glott på alla avsnitt nu, sjukt nice! Vill ha nästa avsnitt nao! Sweet! Mike är en skön lirare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Håller på att dra igenom allt. Kollade S01 precis när den kom ut, men slutade efter 6-7 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2011 Senaste avsnittet. Sista scenen. Holy fuckballs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2012 (redigerad) Inte många dagar kvar tills sista säsongen drar igång nu! Några cast photos: http://blogs.amctv.com/photo-galleries/breaking-bad-season-5-cast-photos/jesse-walt.php Redigerad 23 juni, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Jag har fortfarande inte hunnit se mer än 2-3 avsnitt utav fjärde säsongen... Får ta och åtgärda det den här sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2012 Det första jag gjorde på semestern var att bränna av alla fyra säsonger på en vecka, väldigt välgjord serie och ser fram emot säsongsstarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juli, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2012 (redigerad) Säsongspremiär idag! Ska strax avnjuta den till en bit mat. Edit: Bra start! Redigerad 16 juli, 2012 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2012 Hej! Jag har precis börjat på säsong 3 (är på avsnitt 5) och har en fråga. Är det meningen att man ska avsky Skyler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2012 Hej! Jag har precis börjat på säsong 3 (är på avsnitt 5) och har en fråga. Är det meningen att man ska avsky Skyler? Du är inte ensam om det, kan man väl säga. Det blir lite bättre sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2012 Tack vare Netflix har jag sett igenom första säsongen idag! Bra skit, kommer fortsätta följa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Tack vare Netflix har jag sett igenom första säsongen idag! Bra skit, kommer fortsätta följa! Härligt! Du kommer inte ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Har ganska nyligen dragit mig igenom första säsongen och konceptet gillar jag skarpt, tycker dock att serien är alldeles för seg. Får se om jag plockar upp andra säsongen någon gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2012 Har ganska nyligen dragit mig igenom första säsongen och konceptet gillar jag skarpt, tycker dock att serien är alldeles för seg. Får se om jag plockar upp andra säsongen någon gång i framtiden. Jag minns inte exakt tempot i början men jag törs nog säga att det blir intensivare säsong 3 och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2013 TVÅ OCH EN HALV TIMME KVAR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts