Jump to content

DreamHack Summer 2011


GTaJäGaReN
 Share

Recommended Posts

summer2011_700_200_w700_h200_1212153_0.jpg

18-21 juni 2011, Elmia, Jönköping

Nu, mina damer och herrar (och furfags), är det återigen dags för några dygn av ihärdigt LANade!

På lördag sätter vi igång. Vilka kommer vara på plats?

(Jag hittade konstigt nog ingen tråd om detta, men *någon* lär väl komma dit? :unsure:)

Deltagare:

iostream (GTaJäGaReN)

kattälskaren

DrStupid

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som känner att activity/scene/vad de nu kallade sig har försvunnit helt? En av anledningarna till att jag inte orkar åka på DH, var ju en av sakerna som gjorde DH så bra.

Stämmer bra det.

Vid 07/08 någonstans så tröttnade Bada.nu-gänget som var riktigt sköna och som gjorde de bästa scenaktiviteterna någonsin (danstävlingen 2006 är ju så jäkla episk, även kul att man kan se mig, Jacker, P-C och någon mer från forumet i publiken).

Dr. Love tog över och han gjorde hyfsat roliga saker, men han var inte uppe lika mycket på scenen. Nu har även han tröttnat och kvar är det bara ett gäng creware som sticker upp någon kväll och kör en runda limbo, typ. Inget roligt på scenen alls längre.

Det enda jag tycker är värt med DH nu är SC2-turneringen och IRCen. IRCen lär aldrig bli tråkig! happy_1182248_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det märks att forumiterna börjar bli äldre! DH-trådarna brukade vara så aktiva (och väldigt roliga att läsa i även för oss som aldrig var där). :(

Det märks verkligen, och det är med sorgblandad glädje detta kan konstateras.

Jag undrar vilken väg forum(et/iterna) kommer ha gått om fem år. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...