Wu Zi Mu Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Poff, där tog hans 15 minuter slut. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Poff, där tog hans 15 minuter slut. Något nytt som hänt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Något nytt som hänt eller? Snarare ingenting som hänt. Alla nyheter handlade om honom för någon vecka sedan och nu är det helt tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Nåja, han fick ju ett jobb i alla fall! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2012 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2012 (redigerad) Hoppas killen som filmade den första populära videon har fått något slags tack. Men härlig historia! Redigerad 5 april, 2012 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2012 Tycker det är lite småsjukt egentligen. En sån där skrovlig röst får man ofta som storrökare. Killen har knarkat och varit kriminell i flera år, sen blir han hyllad som en gud, för sin RÖST?! Wtf?! Jaja, bara att gratulera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Tycker det är lite småsjukt egentligen. En sån där skrovlig röst får man ofta som storrökare. Killen har knarkat och varit kriminell i flera år, sen blir han hyllad som en gud, för sin RÖST?! Wtf?! Jaja, bara att gratulera... Han började radioprata även innan han var hemlös, har jag för mig. År av träning + bra gener skulle jag vilja säga att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2012 Tycker det är lite småsjukt egentligen. En sån där skrovlig röst får man ofta som storrökare. Killen har knarkat och varit kriminell i flera år, sen blir han hyllad som en gud, för sin RÖST?! Wtf?! Jaja, bara att gratulera... Nu vet inte jag om vi har samma referenspunkter du och jag, men jag kan omöjligen tycka att hans röst är skrovlig. Den är snarare väldigt lätt och flytande, men samtidigt tydlig och djup. Skrovlig blir den väl mer om man har för mycket slem i halsen när man pratar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Han gjorde en AMA på Reddit där han svarade på frågorna med ljudklipp. http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1mlars/iama_former_homeless_man_to_commercial_voice/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts