Jump to content

Svart ruta över inlägg


Juster
 Share

Recommended Posts

Hej

Har ett problem med forumet när jag ska läsa inlägg, det blir en stor svart ruta över halva sidan!

http://img146.imageshack.us/img146/6605/gtasajten.jpg

Väldigt störande, och det verkar som det bara är jag som är drabbad? Jag kör IE för jag tycker att det är bra (Även om det nu inte är det) är det webbläsaren som är problemet?. Det blir inte så när jag använder Chrome (som jag skriver ifrån nu). Finns det någon lösning på detta? :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej

Har ett problem med forumet när jag ska läsa inlägg, det blir en stor svart ruta över halva sidan!

http://img146.images...5/gtasajten.jpg

Väldigt störande, och det verkar som det bara är jag som är drabbad? Jag kör IE för jag tycker att det är bra (Även om det nu inte är det) är det webbläsaren som är problemet?. Det blir inte så när jag använder Chrome (som jag skriver ifrån nu). Finns det någon lösning på detta? :>

Lösningen är att fortsätta använda Chrome.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan det vara problemet?

Kanske versionen. men det är ändå märkligt. Det var inte så för nån vecka sedan

Skulle vara bra att veta vad det svarta är. Om du högerklickar på det, är det en bild? Om du markerar det, vad händer då?

Går inte att merkera. Så det är ingen bild

Vilken version av IE kör ni? IE6/IE7/IE8?

Om det är IE6 är det ganska kört, den webbläsaren stöds inte längre...

Vet faktiskt inte vilken version det är. Eftersom det är kommunen antar jag att det är en gammal version.

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter nu med IE7 på familjens laptop och kan säga att forumet är FUBAR. Svart ruta i vissa trådar, statuskommentarer som inte dyker upp, man trycker på länkar och inget händer, visa "tryck för att visa, tryck för att stänga"-rutor stängs aldrig och så vidare. Å andra sidan får man väl skylla sig själv om man använder en såhär skitig skruttläsare! Facebook fuckade med såg jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man scrollar längst ner på sidan så är det en bild som laddas hela tiden men det blir inget mer. Står även att det är "Fel på sidan."

Likaså denhär rutan som är vid ens namn, uppe vid bannern, det försvinner ju och ska inte synas förens man klickar på den eller hur? Som det är nu så syns den hela tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...