Jump to content

Goggles - gemensamt klotterplank!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Goggles (observera de två G:en i stavningen) är en mysig liten grej som kan förvandla vilken sida som helst till ett klotterplank. Men inte bara för än själv - det är ett gemensamt klotterplank där man även ser vad andra har klottrat på just den sidan, och de ser såklart vad du gjort! Prova själva om ni inte förstår vad jag menar, det är enkelt och mycket roligt. :D

Observera att det bara fungerar i Firefox och Chrome!

Instruktioner:

1. Klicka här, och dra sedan upp Goggles-knappen till ditt bokmärkesfält

2. Öppna valfri sida och tryck på ditt Goggles-bokmärke

3. Ha kul!

Redigerad av Jacker
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det har o göra med att det är personliga sidor överallt :)

Tror inte det har med det att göra faktiskt. Igår när jag gick in så var det spammat över hela min wall, b.la hade Exotic varit där och spammat såg jag ;)

Nu idag så var det massa rutor och pilar där det stod saker som "This is you" "A friend" osv. Kan ju vara så att det raderas varje dag eller liknande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag chansar på att om en sida uppdateras med nytt innehåll så räknas det som en "ny" sida och nollställs. Bland annat har den här trådens klotter rensats bort med varje inlägg.

Edit. Blev påmind om den där grejen som (jag tror) Siana tipsade om, som var något level-spel som gick ut på att surfa på Internet. Vad heter det?

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det har med det att göra faktiskt. Igår när jag gick in så var det spammat över hela min wall, b.la hade Exotic varit där och spammat såg jag ;)

Nu idag så var det massa rutor och pilar där det stod saker som "This is you" "A friend" osv. Kan ju vara så att det raderas varje dag eller liknande!

Ja så skulle det ju självklart kunna vara. Skulle ju bli aningens fullt på populärare sidor annars ;)

nu har jag utvecklat idén.

Ett tillägg till valfri webbläsare, möjlighet att lägga till "vänner".

Märkt att det inte går att klicka på länkar heller :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det rensas inte, det jag klottrade igårkväll är fortfarande kvar, man måste bara vara inne på rätt adress.

(länkten till tråden) är t.ex. inte samma som page__pid__1194380#entry1194380 (senaste posten)

Går jag in på första länken så syns inte det som klottrades igår för mig utan den som har klottrats idag eller när det var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det har med det att göra faktiskt. Igår när jag gick in så var det spammat över hela min wall, b.la hade Exotic varit där och spammat såg jag ;)

Hahaha!

Ja det stämmer, jag klottrade lite på facebooks startsida. :P

Sedan klottrade jag på spelbutikens startsida, den var helt tom innan jag kom dit.

Jag var, precis som Siana, inne på youtube och kollade runt på startsidan och även på lite andra filmer, otroligt vad det såg kul ut där. Även på mindre kände filmer var det rätt mycket klotter. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...