Jump to content

Assassin's Creed: Brotherhood


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

WOOH! Fick stora samlarboxlådan med allt extratjafs i julklapp. Fedt bra spel. Storyfortsättningen från tvåan funkar bra, de nya funktionerna är bajsroliga och jag njuter fortfarande lika mycket av en sneaky killstreak under ett uppdrag eller ett 'leap of faith' från 20m ner i en höstack. :D

Assasins Creed kan vara den näst bästa spelserien jag spelat. Gissa vilken som tar förstapriset ;)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Någon mer som tycker att multiplayerdelen har blivit konstig?

Stundtals kan det ta uppemot 5 min innan jag får en assign:ad target. När jag till slut dör kommer det upp en ny. Asstörigt när man leder och sen tappar hela ledningen för att man inte har en chans att tjäna några poäng.

Sen har det hänt flera gånger att det hänger sig mitt i en session också. Jag börjar tröttna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer som tycker att multiplayerdelen har blivit konstig?

Stundtals kan det ta uppemot 5 min innan jag får en assign:ad target. När jag till slut dör kommer det upp en ny. Asstörigt när man leder och sen tappar hela ledningen för att man inte har en chans att tjäna några poäng.

Sen har det hänt flera gånger att det hänger sig mitt i en session också. Jag börjar tröttna..

5 Minuter är en överdrift, men det tar störigt lång tid ja.

Dessutom är det skittråkigt. Det är samma grej hela tiden. Så jävla bull

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...